آیا روز کیانو ریوز در تقویم ها ثبت می گردد؟

به گزارش باتسک، با اعلام زمان اکران 2 فیلم محبوب با بازی کیانوریوز طرفداران او درخواست نموده اند تا این روز به نام این بازیگر در تقویم ها ثبت گردد.

آیا روز کیانو ریوز در تقویم ها ثبت می گردد؟

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از سینما بِلند، در حالی که اواخر هفته پیش اعلام شد ماتریکس 4 به کارگردانی لانا واچوفسکی از سوی کمپانی برادران وارنر در تاریخ 21 ماه می 2021 راهی سینما ها می گردد و در عین حال همزمان فیلم بسیار مورد توجه جان ویک 4 نیز از سوی لاینزگیت قرار است در همان روز راهی سینما ها گردد، حالا برای طرفداران بازیگر این 2 فیلم این سوال مطرح شده که چرا نباید این روز پر از کیانو ریوز به نام خود او در تقویم ثبت گردد؟

به دنبال هم زمانی تاریخ اکران این 2 فیلم طرفداران کیانو ریوز بلافاصله دست به کار شدند و درخواست نموده اند که این روز به نام وی گردد.

این در حالی است که بیش از صد هزار نفر خواسته بودند که این بازیگر به عنوان شخصیت سال تایم انتخاب گردد.

تصورش سخت نیست که طرفداران این بازیگر 55 ساله با خرید دو بلیت در یک روز بخواهند او را در هر دو فیلم تماشا نمایند.

البته این احتمال وجود دارد که جان ویک: بخش 4 تصمیم بگیرد تاریخ اکران خود را تغییر بدهد. دو هفته پیش گزارش شده بود که فیلمنامه قسمت چهارم این مجموعه اکشن پر از آدم کشی هنوز نوشته نشده و کیانو ریوز بین سه فرنچایزی که در حال حاضر در برنامه خود دارد به مسائل زمانی برخورده است.

بعد از اینکه قسمت سوم جان ویک توانست در فصل بهار در باکس آفیس جهانی 326 میلیون دلار بفروشد، ساخت قسمت چهارم فیلم مطرح شد.

در هر حال استودیو ها تاریخ های اکران را همواره عوض می نمایند. اگر لاینزگیت در فیلمنامه جان ویک بعدی هنوز به جایی که می خواهد نرسیده باشد و بازگشت ماتریکس هم ممکن باشد که موفقیت آن را به خطر بیندازد؛ امکان تغییر تاریخ اکران آن وجود دارد.

به نظر می رسد ماتریکس 4 سریع تر از جان ویک4 ساخته گردد، زیرا کیانو ریوز گفته فیلمنامه لانا واچوفسکی را خوانده و بازیگران هم انتخاب شده اند. در قسمت چهارم ماتریکس کیانو ریوز و کری آن-ماس دوباره با لانا واچوفسکی به عنوان کارگردان دنیای ماتریکس را زنده می نمایند. یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک و نیل پاتریک هریس دیگر بازیگرانی هستند که در این قسمت دیده خواهند شد.

استودیو برادران وارنر چهارشنبه هفته پیش گفت قسمت چهارم ماتریکس که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده، 21 می 2021 اکران می گردد.

با توجه به بازگشت کیانو ریوز با این دو فیلم اکشن، به نظر می رسد تابستان سال آینده هم سال بزرگی برای این بازیگر باشد. این در حالی است که صدای وی به زودی در نقش تاج خروس در فیلم باب اسفنجی شنیده خواهد شد که قرار است 22 می 2020 راهی سینما ها گردد. گفته شده وی در سایبرپانک 2077 هم نقش جانی سیلورهند را بازی نموده و شایعه حضور او در سریع و خشن بعدی هم شنیده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1076

به "آیا روز کیانو ریوز در تقویم ها ثبت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا روز کیانو ریوز در تقویم ها ثبت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید