آمریکا به کشور های عربی درباره استفاده از تجهیزات هوآوی هشدار داد

به گزارش باتسک، آمریکا به کشور های خلیج فارس هشدار داده که نسبت به مخاطره امنیتی احتمالی استفاده از تجهیزات و فناوری نسل پنجم شرکت چینی هوآوی نگران است.

آمریکا به کشور های عربی درباره استفاده از تجهیزات هوآوی هشدار داد

به گزارش به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا بیان کرد این کشور به کشور های خلیج فارس هشدار داده که نسبت به مخاطره امنیتی احتمالی استفاده از تجهیزات و فناوری نسل پنجم شرکت چینی هوآوی نگران است.

پیشتر دولت آمریکا ابراز نگرانی درباره تجهیزات شرکت هوآوی را فقط با متحدان اروپایی خود مطرح نموده بود. رابرت استرایر، معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در سیاستگذاری سایبری، ارتباطات بین المللی و اطلاعات، روز پنج شنبه گفت: ما پیامی را درباره اهمیت ایمن سازی فناوری نسل پنجم و به کار بستن اصول امنیت مبتنی بر مخاطره ارایه نموده ایم.

کمال بن احمد محمد، وزیر مخابرات بحرین در ماه مارس به خبرگزاری رویترز گفته بود شرکت هوآوی استاندارد های کشور های خلیج فارس را رعایت نموده است و این کشور نگرانی در این باره ندارد.

مقامات عربستان و امارات در این باره اظهارنظری ننموده اند. در حال حاضر، عربستان، امارات و بحرین از تجهیزات نسل پنجم شرکت های دیگری غیر از هوآوی نیز استفاده می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 746

به "آمریکا به کشور های عربی درباره استفاده از تجهیزات هوآوی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا به کشور های عربی درباره استفاده از تجهیزات هوآوی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید