آمار خودروهایی که نتوانستند وارد تهران شوند ، چند خودرو 500 هزار تومان جریمه شدند؟

به گزارش باتسک، استاندار تهران گفت: با اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی به این استان از هشتم فروردین، از ورود 7 هزار و 400 خودرو به تهران جلوگیری شد.

آمار خودروهایی که نتوانستند وارد تهران شوند ، چند خودرو 500 هزار تومان جریمه شدند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی اضافه نمود: طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی به این استان از روز هشتم فروردین شروع شد که در همین روز از ورود چهار هزار و 900 خودرو به تهران جلوگیری و 250 راننده که از این مقررات تخطی کردند جریمه شدند.

وی یادآور شد: تعداد خودروهای تمکین ننموده و در نهایت جریمه شده طی دو روز گذشته تا ساعت هفت صبح امروز به 271 مورد رسید.

محسنی بندپی اظهارداشت: از روز گذشته تا ساعت هفت امروز 10 فروردین نیز 2 هزار و 500 خودرو غیر بومی نتوانستند به این استان وارد شوند.

استاندار تهران گفت: این طرح هم اکنون با جدیت در 14 مبادی ورودی و خروجی این استان با همکاری پلیس راه و راهور در دست انجام است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد استانی و ملی کرونا این محدودیت تردد تا 22 فروردین ماه سال جاری اعمال خواهد شد، اعلام کرد: رویکرد ما حفاظت از سلامت و مبارزه با ویروس کرونا با قطع زنجیره انتقال آن است و این محدودیت ها نیز به همین دلیل اعمال می گردد.

محسنی بندپی با اشاره به مسدود بودند خروجی های این استان ادامه داد: تا به امروز بسیاری از هموطنان همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته اند و امید می رود طی روزهای آینده نیز بتوان شاهد کاهش مراجعه خودروهای غیربومی و ساکن دیگر استان ها به تهران باشیم.

استاندار تهران گفت: این محدودیت برای آن دسته از افرادی که در تهران شاغل و در استان دیگری ساکن هستند یا به عکس نمی گردد و برای تردد آن تدابیر لازم با صدور کارت تردد پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح محدودیت تردد افزود: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، رانندگان که اصرار به ورود به شهر جدید غیر محل سکونت خود دارد، به 500 هزار تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو محکوم می شوند.

بر اساس آخرین گزارش منتشرشده وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز 10 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2901 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 38 هزار و 309 مورد رسید.

همچنین 2640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 12 هزار و 391 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1440

به "آمار خودروهایی که نتوانستند وارد تهران شوند ، چند خودرو 500 هزار تومان جریمه شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار خودروهایی که نتوانستند وارد تهران شوند ، چند خودرو 500 هزار تومان جریمه شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید