مشترکان مصرف را کاهش دهند

به گزارش باتسک، شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم با صدور اطلاعیه ای از مشترکان درخواست کرد: با توجه به افزایش مجدد دمای هوا با صرفه جویی در مصرف انرژی، این شرکت را در تامین برق مورد احتیاج و جلوگیری از بروز خاموشی، همراهی نمایند.

مشترکان مصرف را کاهش دهند

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز دوشنبه شرکت توزیع نیروی برق تهران، با افزایش مجدد دمای هوا، مقدار مصرف برق در کشور به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا نموده و این مساله منجر به افزایش بار شبکه توزیع برق شده است.

بر اساس این گزارش، به همین دلیل اگرچه تمامی ظرفیت های فنی و کارشناسی ممکن، به کار گرفته شده است اما با تداوم شرایط فعلی، جلوگیری از قطع برق بدون همکاری تمامی مشترکان، امکان پذیر نخواهد بود.

شرکت توزیع نیروی برق تهران عظیم بعلاوه از شهروندان درخواست کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه ناشی از شیوع موج نو بیماری کرونا و ضرورت تامین برق مستمر در مراکز درمانی و منازل شهروندان، از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف خودداری نموده و ضمن تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی عدد 25 درجه سانتیگراد و استفاده ازکولرهای آبی بر روی دور کُند، استفاده از تجهیزات برقی پرمصرفی همانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اتو و جاروی برقی را به ساعات ابتدایی روز یا پایانی شب موکول گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2355

به "مشترکان مصرف را کاهش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشترکان مصرف را کاهش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید