آلاچیق عشایری اردبیل در نمایشگاه ITB آلمان معرفی می گردد

به گزارش باتسک، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آلاچیق عشایری شاهسون و جاذبه های گردشگری و تاریخی استان اردبیل در پنجاه و یکمین نمایشگاه بین المللی ITB برلین در کشور آلمان به نمایش گذاشته شد.

آلاچیق عشایری اردبیل در نمایشگاه ITB آلمان معرفی می گردد

جهت دریافت خدمات صندلی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، قادر تقی زاده صبح امروز در جلسه آنالیز معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل در نمایشگاههای بین المللی گفت: آلاچیق عشایری شاهسون و جاذبه های گردشگری و تاریخی استان اردبیل در پنجاه و یکمین نمایشگاه بین المللی ITB برلین در کشور آلمان به نمایش گذاشته شد.

وی هدف از حضور استان اردبیل در پنجاه و یکمین نمایشگاه بین المللی ITB برلین در کشور آلمان را معرفی فرهنگ و آداب و رسوم، سبک زندگی، پوشش محلی، موسیقی عشایر شاهسون استان اردبیل برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان مطرح کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به همین منظور صنایع دستی، لباس محلی، شیوه معیشت ، فرهنگ و سازه و تزئینات داخلی آلاچیق عشایر شاهسون استان اردبیل در این نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته شد.

تقی زاده با اشاره به توزیع اقلام تبلیغاتی از جمله پوستر، نقشه استان، کتابچه معرفی جاذبه های گردشگری استان همراه با لوح فشرده و بروشور عشایری و فیلم جاذبه های گردشگری استان به زبان انگلیسی با هدف معرفی شایسته ظرفیتهای گردشگری استان در بین بازدیدکنندگان اضافه نمود: حضور استان اردبیل در این نمایشگاه به منظور معرفی ظرفیتها و قابلیتهای گردشگری استان در سطح جهانی با همکاری معاونت گردشگری این اداره کل و همت بخش خصوصی شرکت خدمات مسافرتی مارال گشت مهیا شده است.

وی اعلام کرد: نمایشگاه ITB آلمان که با حضور بیش از 20 وزیر گردشگری به همراه دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد، فعالان بخش خصوصی متشکل از دفاتر خدمات مسافرتی، شرکت های گردشگری و سرمایه گذاری از 18 اسفندماه سال جاری شروع شده بود، پس از برگزاری نشست های تخصصی جانبی، از جمله هفتمین نشست وزرای گردشگری جاده ابریشم امروز 22 اسفندماه به کار خود انتها خواهد داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1471

به "آلاچیق عشایری اردبیل در نمایشگاه ITB آلمان معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلاچیق عشایری اردبیل در نمایشگاه ITB آلمان معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید