آخرین آمار ابتلا به ایدز در لردگان ، 90 نفر یا 10 درصد اهالی روستا

به گزارش باتسک، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره آخرین آمار ابتلا افراد به HIV در لردگان گفت: حدود 90 نفر از افراد این روستا به HIV مبتلا شده اند و این افراد 10 درصد جامعه آماری روستا را تشکیل می دهند.

آخرین آمار ابتلا به ایدز در لردگان ، 90 نفر یا 10 درصد اهالی روستا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، احمد همتی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به افراد مبتلا به اچ آی وی در روستای لردگان، توضیح داد: باید توجه داشت که اطلاع رسانی اولیه و نوع خبر منتشر شده در رسانه ها با واقعیت تطابق چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه بیماری اچ آی و و ویروس ایدز موضوعی نیست که به یکباره بروز کند، گفت: این بیماری جزو بیماری های مزمن است که چندین سال طول می کشد که علائم اولیه خود را نشان دهد و ما باید به صورت کارشناسی و دقیق این مسئله را بررسی کنیم و نتایج را به اطلاع مردم برسانیم تا اگر احیانا قصوری در این زمینه رخ داده است، برخورد لازم صورت گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه طبق آخرین آماری که به ما گزارش شده، حدود 90 نفر از افراد این روستا به اچ آی وی مبتلا شده اند، گفت: این افراد 10 درصد جامعه آماری روستا را تشکیل می دهند.

وی در انتها گفت: در حال حاضر تمام این افراد تحت درمان قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 967

به "آخرین آمار ابتلا به ایدز در لردگان ، 90 نفر یا 10 درصد اهالی روستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار ابتلا به ایدز در لردگان ، 90 نفر یا 10 درصد اهالی روستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید