آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده مهار شد

به گزارش باتسک، آتش نشانان آبادان پیروز شدند آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده را در عملیاتی حدود 2 ساعت مهار نمایند.

آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده مهار شد

به گزارش خبرنگاران از آبادان ، روابط عمومی آتش نشانی آبادان بیان کرد:آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده با حضور و همکاری 3 گروه اطفای حریق از آتش نشانی آبادان، ایستگاه آتش نشانی اروندکنار و چوئبده در عملیاتی حدود 2 ساعت مهار شد.

دلیل حادثه در دست آنالیز است.

ساعت 14 و 10 دقیقه به سامانه 125 اطلاع داده شد و پس از رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه در ساعت 15 و 2 دقیقه در ساعت 16 و 50 دقیقه آتش سوزی مهار شد.

رضا سفاری، مدیر کل بندر و دریانوردی نیز این آتش سوزی را در فاصله 7 کیلومتری اداره بندر و دریانوردی چوئبده بیان کرد و اضافه نمود: پس از دریافت گزارش آتش سوزی و بدون اتلاف وقت ، هماهنگی لازم انجام و یک فروند یدک کش آتشخوار پسر از سمت رودخانه بهمنشیر و تیم عملیاتی اطفاء حریق از بندر چوئبده که با استفاده از یک دستگاه خودروی سنگین اطفاء ، پمپ پرتابل اطفای حریق توهاتسو و پنج نفر از نیروی انسانی اعزام شد.

او ادامه داد: اولین تیم عملیاتی مهار آتش سوزی لنج های چوبی موجود در کشتی سازی ، تیم اطفاء حریق بندر چوئبده بود و بصورت نامحدود از رودخانه با استفاده از پمپ پرتابل اطفای حریق 10 هزار لیتر آب در دو مرحله از خودروی سنگین آتش نشانی و حدود 500 لیتر فوم بهره گیری کرد.

انتهای پیغام /ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2560

به "آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی یک لنج باری در بندر چوئبده مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید