10 منطقه گردش و پیاده روی در مجاورت سنت جورج

به گزارش باتسک، این منطقه واقع در جنوب غربی سنت جورج بوده و برای دسترسی به برخی از نواحی معروف در این استان، دارای موقعیت بسیار خوبی است؛ مخصوصاً زمانی که از راستا پیاده روی استفاده می کنید، در بین راه از تماشای نواحی نو لذت می برید. بسیاری از بهترین منطقه ها پیاده روی در اطراف سنت جورج، در پارک استانی کاینون واقع شده اند. این منطقه دارای تمام ویژگی های یک پارک استانی بوده و از جمعیت زیادی برخوردار نیست. منطقه کاینون تقریباً برای توریست ها ناشناخته و دورافتاده است؛ اما باید گفت که ناحیه محلی بسیار محبوبی است. راستا پیاده روی در این منطقه، شامل تنوعی از پوشش دهی طبیعی است. راستا پیاده روی هم به طورکلی کوتاه است، اما بسیاری از آن ها در بخش داخلی بوده و با ترکیبی از راستاهای طولانی تر، دسترسی به آن آسان می شود. اطراف رودخانه سانتا کلارا، یکی دیگر از منطقه ها محبوب برای پیاده روی و دوچرخه سواری در کوهستان است اما نسبتاً از سنت جورج دور بوده و خارج از شهراست. این منطقه، به دلیل وجود صخره های باشکوه و قرمزرنگ، بسیار بی نظیر است. درصورتی که وقت کافی برای گردش دارید، می توانید یک روز زیبا را در این منطقه به تفریح اختصاص دهید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

10 منطقه گردش و پیاده روی در مجاورت سنت جورج

جهت پیاده روی تپه های شنی

این جهت، به طور غیرقابل باوری، یکی از محبوب ترین منطقه ها گردشگری در ناحیه سنت جورج بوده و باقابلیت ها و ویژگی های خاص خود بسیار موردتوجه گردشگران است. تخته سنگ های صخره ای گسترده با پوشش دهی تپه ها، در تمام جهات مشاهده می شود که مانند الماسی در دل طبیعت هستند. زمینه مواج و روان از دور، مانند حرکت آب بر روی ماسه های شنی است. انسان در این منطقه حس آزادی و سرزندگی می کند. حتی بچه ها هم می توانند از این تپه های شنی زیبا بالا و پایین بروند؛ زیرا داری شیبی ملایم و بی خطر هستند.

چشم انداز اطراف، با کوه های بی نظیر جلوه خاصی پیداکرده است که زمینه مناسبی را برای عکاسان فراهم کرده است. در این منطقه، کرنش خطوط منحنی، کندوهای عسل و شکوه کوه ها، ایده مناسبی برای عکاسی است. در صورت بارندگی هم زمین دارای ترک خوردگی های زیبایی شده و دارای اشکال و بازتاب های بی نظیری می شود. جهت پیاده روی در این منطقه 1.2 مایل است اما شما لازم نیست که تمام جهت را به پیاده روی مشغول شوید.

جهت گردشگری جریان گدازه

لاوا فلاو (جریان گدازه)، با 2.5 مایل جهت گردشگری، یکی از منحصربه فردترین منطقه ها گردشگری در سنت جورج است. ابتدای این جهت، در امتداد جریان گدازه و تا شمال آن است. زمین این ناحیه با سنگ هایی سیاه وسفید پوشش دهی شده است و چمن ها و گیاهان زیادی، در این ناحیه رشد کرده اند. شما می توانید باکمی حوصله، برخی از جهتهای مخصوص را هم در این منطقه کشف کنید. برخی از افراد در نیمه راه برگشته و جهت اصلی ناحیه جریان گدازه را از قلم می اندازند. با یک پیاده روی سریع تا تپه سنگ ها، نمایشی باورنکردنی از جریان گدازه را درست در دره عمیق و باریکی مشاهده می کنید که تماشای آن واقعاً خالی از لطف نیست.

جهت گردشگری پروانه

جهت گردشگری پروانه، یک جهت دو مایلی بسیار زیبا و هموار بوده و نقطه آغاز آن از ناحیه پارک ایالتی تا تپه های شنی است. دلیل نام گذاری این منطقه به جهت پروانه، به دلیل شکل پروانه ای تپه ها و صخره ها در این منطقه است؛ اما متأسفانه جهت اصلی اغلب نادیده گرفته شده و جهتهای انحرافی دیگری در نظر گرفته می شود که باعث نادیده گرفته شدن جریان گدازه های طبیعی است. شما می توانید با بازگشت از جهت اولیه و یا تغییر جهت دادن در امتداد جهت گدازه ها این جریان را دنبال کرده و به سمت تپه های شنی بروید.

جهت گردشگری کاینون جانسون

این جهت دارای دره ای عمیق و باریک بوده و از منطقه ها محبوب گردشگران است. در اواسط مارس و اواسط سپتامبر، این جهت بسته است. اگر شما دو مایل در این جهت پیاده روی کنید، مشاهده جریان گدازه ها، قطعاً ارزش این پیاده روی را خواهد داشت. این گدازه ها در دره ای عمیق و باریک، با پوشش دهی 200 پا ،سنگ قرمز برجسته، در جریان هستند و در سمت راست این دره عمیق، یک جهت پیاده روی وجود دارد.

جهت گردشگری پینیون پنهان

این جهت با 1.5 مایل جهت پیاده روی، ترکیب جالبی از سنگ ها و انواع مختلفی از پوشش گیاهی است. شما می توانید در ابتدای گردش و با استفاده از یک نقشه، جهت خود را انتخاب کنید. با پیاده روی در جهت عقربه های ساعت، حرکت باد را بر روی تخته سنگ ها و تپه های شنی احساس می کنید. فراتر از آن در این منطقه، زمینه ای قرمز از شن و ماسه، مریم گلی و گیاهان دیگر مشاهده می شود.

پابان بخش اول

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2359

به "10 منطقه گردش و پیاده روی در مجاورت سنت جورج" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 منطقه گردش و پیاده روی در مجاورت سنت جورج" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 منطقه گردش و پیاده روی در مجاورت سنت جورج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید