گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، صالحی: خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است

به گزارش باتسک، لیبروی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه در آسیا حریفی نداریم، گفت: برابر مالزی، حریفان مان در بازی های پارا آسیایی بهترین بازی را انجام خواهیم داد، چون خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، صالحی: خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رمضان صالحی لیبروی تیم والیبال نشسته ایران گفت: از اینکه در این بازی ها حضور داریم خدا را شکر می کنیم، اما آنچه در خصوص دهکده بازی ها انتظار داشتیم، مهیا نشده است که امیدوارم تا روز شروع مسابقات شرایط مناسب برای ورزشکاران فراهم گردد.

او با اشاره به اهمیت بازی های پاراآسیایی و کسب موفقیت در این مسابقات گفت: در آسیا حریفی نداریم که باعث نگرانی ما گردد، اما مقابل حریفان مان بهترین بازی را انجام خواهیم داد، چرا که خوب بازی کردن ،احترام به حریف است.

لیبروی تیم ملی والیبال نشسته ایران از صندلی والیبال نشسته ایران را حاصل کوشش های مربیان، کادر فنی و ورزشکاران بیان کرد و اضافه نمود: امیدوارم شرایطی پیش نیاید که شرمسار مردم شویم و بتوانیم با پیروزی در این بازی ها دل مردم را شاد کنیم.

او در خاتمه اظهار داشت: هدف ما تکرار قهرمانی در این بازی ها و در بلند مدت قهرمانی در پارالمپیک توکیو است که امیدوارم دست پر از این مسابقات بازگردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 902

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، صالحی: خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، صالحی: خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید