گرانفروشان در فارس 2 هزار میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش باتسک، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه 2 هزار میلیارد ریالی گرانفروشان اطلاع داد و گفت: شهروندان می توانند هرگونه گرانفروشی واحد های صنفی را به سازمان صمت گزارش دهند.

گرانفروشان در فارس 2 هزار میلیارد ریال جریمه شدند

خبرنگاران شیراز - غلامرضا سالاری گفت: افزایش بازرسی ها، تشدید نظارت و برنامه ریزی هدفمند و اثرگذار برای کنترل توزیع، عرضه و فروش مایحتاج عمومی و تشکیل پرونده و صدور آرای فوری و بازدارنده برای گرانفروشان در دستور کار است و در این راستا با هرگونه زیاده خواهی و اخلال در بازار برخورد تعزیراتی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به رسیدگی به بیش از 6 هزار پرونده گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال تا کنون، گفت: قانونگذار برای گرانفروشی، جریمه ای معادل 2 تا 4 برابر مقدار گرانفروشی را در نظر گرفته که در صورت تکرار تخلف این مقدار تا 10 برابر نیز افزایش و محکومیت هایی همانند نصب پارچه، تعطیلی محل کسب و تعلیق پروانه کسب نیز اعمال می گردد.

او گفت: شهروندان می توانند هرگونه گرانفروشی واحد های صنفی را به شماره 124 سازمان صمت گزارش دهند تا موارد به وسیله گشت های مشترک بازرسی آنالیز، و در صورت وقوع تخلف، متخلفان اعمال قانون شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2604

به "گرانفروشان در فارس 2 هزار میلیارد ریال جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانفروشان در فارس 2 هزار میلیارد ریال جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید