گاتزتا دلو اسپورت: ایتالیا به سختی انتقام گرفت

به گزارش باتسک، خبرنگاران: روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت نوشت: تیم ایتالیا با پیروزی که به سختی در برابر ایران به دست آورد، انتقام شکست بازی رفت را از حریف آسیایی اش گرفت.

گاتزتا دلو اسپورت: ایتالیا به سختی انتقام گرفت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در گزارشی به دومین دیدار تیم ملی والیبال ایتالیا مقابل تیم ملی ایران اشاره نمود و نوشت، زایتسف و یارانش پیروز شدند انتقام شکست دیدار اول را از تیم ولاسکو در لیگ جهانی بگیرند.

در حالی که ایتالیایی ها دیدار رفت را در مودنا با نتیجه 3 بر یک به ایران واگذار نموده بودند پیروز شدند در ساساری حریف آسیایی خود را با نتیجه 3 بر 2 و با نتایج 25 بر 22، 25 بر 20، 20 بر 25، 18 بر 25 و 25 بر 13 شکست دهند. آتزوری با 2 امتیازی که مقابل ایران گرفت به صدر گروه B بازگشت و بالاتر از روسیه نهاده شد.

شاگردان ولاسکو در این دیدار بار دیگر کوشش خود را کردند تا تیم ایتالیا را به دردسر بیندازند و تقریباً در این امر پیروز هم بودند ولی این بار این ایتالیا بود که بر حریف آسیایی خود چیره شد.

تیم ایران در این مسابقه آغاز قدرتمندی داشت ولی ایتالیا با دفاع روی تور خوبی که داشت پیروز شد ست اول را از آن خود کند. آبی های ایتالیا در ست دوم سرویس های خوبی زدند که ایرانی ها را در پاسخ به آنها دچار زحمت کرد و همین باعث رجحان آتزوری در این ست شد.

در ست سوم کار برای ایتالیا گره خورد و ایران با عملکرد درخشان خود به بازی برگشت و این ست را از آن خود کرد. ست چهارم با سردرگمی ایتالیایی ها همراه بود و حتی حضور زایتسف برای تیم میزبان مثمرثمر نبود و شاگردان ولاسکو با نتیجه 25 بر 18 کار را به ست پنجم کشاندند.

به نظر می رسید که در ست پایانی کار برای میزبان از این هم بدتر گردد ولی ایتالیا به بازی برگشت و در حالی که با مقاومت ایرانی ها همراه بود در نهایت با نتیجه 15 بر 13 در ساساری به پیروزی رسید.

ایتالیا در حال حاضر صدرنشین گروه خود است و برای راهیابی به جمع 6 تیم پایانی برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی در آرژانتین در تاریخ های 6 و 7 جولای 2013 [15 و 16 تیر ماه] در دیدارهایی سرنوشت ساز باید به مصاف صربستان برود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 612

به "گاتزتا دلو اسپورت: ایتالیا به سختی انتقام گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاتزتا دلو اسپورت: ایتالیا به سختی انتقام گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید