سرنیوتی: متین ورامین تا آخرین امتیاز بازی تلاش می کند

به گزارش باتسک، خبرنگاران: سرمربی تیم والیبال ترنتینو ایتالیا گفت: تیم های بلگورورد، یو پی سی اِن آرژانتین و متین ورامین تا آخرین امتیاز بازی تلاش خواهند کرد.

سرنیوتی: متین ورامین تا آخرین امتیاز بازی تلاش می کند

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال ترنتینو ایتالیا برای ششمین بار متوالی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان حاضر خواهد بود. فدراسیون جهانی والیبال، چند روز قبل گفت که 2 سهمیه آزاد مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان به ترنتینو ایتالیا و الریان قطر داده شده است تا جمع 8 تیم حاضر در برزیل تکمیل شود.

ترنتینو با 4 مدال طلای متوالی در سال های 2009 تا 2012 رکورددار قهرمانی در این مسابقات است. آنها سال گذشته در برزیل، سوم شدند و نتوانستند در مسابقات قهرمانی باشگاه های اروپا نیز سهمیه مستقیم حضور در رقابت های باشگاه های جهان را کسب کنند.

روبرتو سرنیوتی، سرمربی تیم ترنتینو در زمان باقی مانده تا شروع مسابقات باید تیمش را آماده کند. او می گوید: ما سعی می کنیم از زمان باقی مانده حداکثر استفاده را ببریم و تمام تلاش مان را نیز در زمین بازی خواهیم کرد. سادا کروزیرو، امید اول قهرمانی است و سایر تیم ها از جمله تیم قدرتمند بلگورورد، یو پی سی اِن آرژانتین و متین ورامین تا آخرین امتیاز بازی تلاش خواهند کرد. هدف اولیه ما رسیدن به نیمه نهایی است.

تیم های سادا کروزیرو برزیل، بلگورورد روسیه، متین ورامین ایران، اسپرانس تونس، ، یو پی سی اِن آرژانتین، گواینابو پورتوریکو، ترنتینو و الریان قطر، 8 تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان هستند که از 16 تا 21 اردیبهشت در برزیل برگزار می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 862

به "سرنیوتی: متین ورامین تا آخرین امتیاز بازی تلاش می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنیوتی: متین ورامین تا آخرین امتیاز بازی تلاش می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید