کسب مدال برنز کاراته کای کردستانی در مسابقات مالزی

به گزارش باتسک، خبرنگاران: رئیس هیئت کاراته استان کردستان از کسب مدال ارزشمند برنز دانا مدرسی کاراته کای کردستانی در مسابقات بین المللی آسیایی مالزی اطلاع داد.

کسب مدال برنز کاراته کای کردستانی در مسابقات مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

جلال عبدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: تیم کاراته شرکت لوله سبز آسیا (پایتخت) در مسابقات بین المللی پینانگ مالزی به 12 مدال رنگارنگ دست یافت.

وی گفت: تیم کاراته پایتخت که به نمایندگی از ایران برای شرکت در اردوی مشترک تمرینی با تیم مالزی و حضور در تورنمنت بین المللی به این کشور اعزام شده بود، پیروز شد با کسب 5 نشان طلا، 2 نشان نقره و 5 نشان برنز در 2 بخش کاتا و کومیته در این رقابت ها افتخار آفرینی نمایند.

رئیس هیئت کاراته استان کردستان توضیح داد: این تورنمنت بین المللی با حضور پاتریک لیم، رئیس کمیته داوران اتحادیه کاراته آسیا برگزار گردید و تیم هایی از کشورهای اندونزی، هند، مالزی، سریلانکا، سنگاپور و تیم کاراته شرکت لوله سبز آسیا (پایتخت)به عنوان نماینده ایران حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: در تیم اعزامی، دانا مدرسی کاراته کای اهل شهرستان مریوان در قالب تیم کومیته پیروز به کسب نشان ارزشمند برنز این مسابقات شد و یک نشان باارزش را برای ورزش کردستان به ارمغان آورد.

عبدی اضافه کرد: تیم سبک شیتوریو ایران نیز چندی پیش در مسابقات بین المللی مالزی به 9 مدال رنگارنگ دست پیدا نموده بود.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 728

به "کسب مدال برنز کاراته کای کردستانی در مسابقات مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مدال برنز کاراته کای کردستانی در مسابقات مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید