کاربران استیم به ارزش 19 میلیارد دلار بازی خریده و تجربه نکرده اند

به گزارش باتسک، آمار جالبی اخیرا منتشر شده که نشان می دهد کاربران پلتفرم استیم (Steam) مجموعا 19 میلیارد دلار بازی های پخش نشده جمع آوری نموده اند.

کاربران استیم به ارزش 19 میلیارد دلار بازی خریده و تجربه نکرده اند

این تحقیقات تازه نشان می دهد که هزینه کامل تعداد بازی های تجربه نشده موجود در کتابخانه های استیم بازیکنان، تقریبا برابر با فراوری ناخالص داخلی نیکاراگوئه است. البته این تحقیق تک تک افرادی که دارای حساب استیم هستند را مورد آنالیز قرار نداده است، اما این اعداد با تجزیه و تحلیل 73 میلیون حساب در پایگاه داده SteamIDFinder محاسبه شده اند.

البته با استفاده از داده های گفته شده، تحقیقات نشان می دهد که 1.4 میلیارد پوند برای بازی هایی که حتی یک بار هم بازی نشده، خرج شده است. با فرض اینکه این رقم نماینده همه حساب های استیم و به نوعی مشت نمونه خروار باشد، تخمین زده می گردد که در کل جامعه کاربران استیم، این اندازه به 19 میلیارد دلار می رسد.

شرکت ولو (Valve) فاش نموده است که در حال توسعه ویژگی های داخلی استیم با سیستم ضبط و اشتراک گذاری گیم پلی تازه است که اکنون به صورت آزمایشی در دسترس است. همانطور که در صفحه بتای این ویژگی شرح داده شده است، حالت ضبط پس زمینه به طور مداوم گیم پلی را در یک درایو ترجیحی ذخیره می نماید و کاربران می توانند مدت زمان و محدودیت های ذخیره سازی را برای آن مشخص نمایند. یک ویژگی تازه تایم لاین و نشانگر های رویداد اضافه شده به وسیله بازیکن برای آسان تر یافتن لحظات کلیدی در نظر گرفته شده است.

نهایت، حالت Replay تازه در هر بازی قابل دسترسی است که کاربران را قادر می سازد تا به سرعت نگاهی به گیم پلی اخیر خود داشته باشند. این ویژگی برای مواردی مانند تماشا اینکه چه اشتباهی در هنگام مرگ شخصیت شما اتفاق افتاده است یا یادآوری چیزی که قبلا به وسیله یک NPC ذکر شده مفید است. به طور کلی برای کشف ویژگی های تازه، کاربران استیم باید به تنظیمات و بخش Interface و سپس Beta Participation رفته و سپس یکی از گزینه ها را انتخاب نمایند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1403 بروزرسانی: 13 تیر 1403 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2926

به "کاربران استیم به ارزش 19 میلیارد دلار بازی خریده و تجربه نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران استیم به ارزش 19 میلیارد دلار بازی خریده و تجربه نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید