چه چیزی یاد بگیرم تا پول دربیاورم؟

به گزارش باتسک، پاندمی کرونایی به میلیون ها نفر خسارت زده و میلیون ها نفر را هم بیکار نموده است. کسب و کارهای زیادی ورشکست شدند و موقعیت های شغلی زیادی از دست رفت.

چه چیزی یاد بگیرم تا پول دربیاورم؟

به گزارش خبرنگاران ، یکی از معضلات دنیای کرونا زده این است که بسیاری از افراد کسب و کار و شغل خود را از دست داده اند و این موضوع مسائل روحی و مالی زیادی برای آنها به وجود آورده است.

اما افسرده شدن و غصه خوردن در تقابل با این شرایط اصلا چاره کار نیست. باید کاری کرد، به خصوص در دنیایی که همه چیز تحت تاثیر تکنولوژی و اینترنت قرار گرفته است.

رشد کسب و کار اینترنتی آگاهی در این زمینه را بیشتر می نماید.

مهارت آموزی نیز در این زمینه بسیار مفید است و یاری می نماید فرد شانس خود را برای به دست آوردن فرصت های شغلی بیشتری افزایش بدهد.

در ادامه مطلب مهارت هایی پیشنهاد می شود که می تواند به وسیع تر شدن دایره فرصت های شغلی یک فرد یاری شایانی کند:

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که برای راه اندازی و ایجاد سایت ها و وبلاگ ها طراحی شده. کاربران با استفاده از این سیستم نرم افزاری می توانند محتوای سایت خود را مدیریت نمایند. یادگیری این مهارت سخت نیست اما دقت می خواهد. در شرایطی که بسیاری از کسب و کارها در فضای مجازی می گذرد دانستن وردپرس بسیار لازم است.

سئو در گوگل

نمی شود در فعالیت های مربوط به فضای مجازی کرد و مفهوم سئو را ندانست. کلمه سئو مخفف Search Engine Optimization است. سئو سایت به مجموعه ای از دستورالعمل ها و تکنیک ها گفته می شود که با استفاده از آن ها می توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جست وجو (مثل گوگل) بالاتر ببرید.

بازاریابی

بخش مهم دنیای اقتصاد به بازاریابی اختصاص دارد. حذف بازاریابی به معنای حذف درآمدهای کلانی است که می توانید از این طریق به دست بیاورید. بازاریابی روز به روز بیشتر توسعه می یابد و روش های مدرن آن تاثیرات فراوان و عمیقی در راستا پول سازی دارد.

برنامه نویسی

بر خلاف تصور رایج برای اینکه تبدیل به یک برنامه نویس پیروز شوید نیازی نیست که ریاضیدان نابغه ای باشید اما به هر حال باید ریاضی را خوب بدانید. برنامه نویسی برای کسانی که علاقه ای به این زمینه ندارند توصیه نمی شود چرا که حوصله و دقت می خواهد. برنامه نویسی در بازار کار دنیای کرونا زده بسیار مفید و پررونق است و فرصت های شغلی زیادی را پیش روی فرد قرار می دهد.

تایپ ده انگشتی

در شرایطی که قلم و کاغذ از بسیاری مناسبات اداری و غیراداری حذف شده نداستن این مهارت ضربه بزرگی به فرد وارد می نماید و باعث می شود موقعیت های کاری متعددی از او سلب شود. یادگیری این مهارت می تواند در کوتاه مدت رخ دهد هر چند دقت و حوصله می خواهد.

تدوین کلیپ

در دنیای مجازی تدوین کلیپ یکی دیگر از راه های پولسازی است. فردی که به اصول اولیه ادیت یک فیلم آشنایی داشته باشد از شرایط بهتری برای کار کردن برخوردار خواهد بود چه برسد به اینکه تدوین را به خوبی بداند و از آن استفاده کند و به آن تسلط کامل داشته باشد. تدوین شاخه های متعددی دارد و حرفه ای پولساز به شمار می رود.

فتوشاپ

یادگیری این یکی نیز برای افرادی که علاقه مند به کار در فضای مجازی و فراوری محتوا هستند ضروری به نظر می رسد. بسیاری از فرصت های شغلی موجود در اینترنت به دنبال فردی می گردند که اصول گرافیک را بداند. البته فتوشاپ فقط یکی از زیرشاخه های گرافیک به شمار می رود اما دانستن و یادگرفتن آن برای کسی که دنبال کار می شود لازم است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2182

به "چه چیزی یاد بگیرم تا پول دربیاورم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه چیزی یاد بگیرم تا پول دربیاورم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید