چهارمین جشنواره ایده ها و فرصت ها با محوریت کار آفرینی اجتماعی برگزار می گردد

به گزارش باتسک، جشنواره ایده ها و فرصت ها با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

چهارمین جشنواره ایده ها و فرصت ها با محوریت کار آفرینی اجتماعی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار ، مهدی افتخاری دبیر شورای ارتقا و آگاهی بخشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در آیین معرفی چهارمین جشنواره ملی ایده ها و فرصت های که امروز (شنبه، 15 دی ماه) برگزار گردید، اظهار کرد: اگر بخواهیم آسیب اجتماعی را کاهش دهیم باید رونق اجتماعی را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: برای بهبود وضعیت یک جامعه باید اقتصاد ان پویا گردد. نزدیک به پنج سال است که شعار سال حول محور اقتصاد است.افتخاری گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه سال گذشته در سومین جشنواره ایده ها و فرصت ها توانست 370 تیم نو آور را کنار هم جمع کرد.

وی اضافه کرد: در بین جوانان ما ایده زیاد وجود دارد، اما این ایده ها به نتیجه نمی رسند و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه باید این ایده ها را حمایت کند.

دبیر شورای ارتقا و آگاهی بخشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد: با وجود اینکه هنوز زمان ارسال آثار به جشنواره شروع نشده، تاکنون 120 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

لازم به ذکر است؛ چهارمین جشنواره ایده ها و فرصت ها با محوریت کار آفرینی اجتماعی بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 234

به "چهارمین جشنواره ایده ها و فرصت ها با محوریت کار آفرینی اجتماعی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین جشنواره ایده ها و فرصت ها با محوریت کار آفرینی اجتماعی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید