پروازهای تهران وین ایران ایر

به گزارش باتسک، پروازهای تهران وین ایران ایر برقرار است

در حال حاضر پروازهای ایران اتریش در قالب جهت تهران - وین - تهران برقرار است. پروازهای تهران - وین - تهران همه روزه توسط ایرلاین های امارات، قطر ایرویز، لوفتهانزا، ایر فرانس، ایژین و چندین شرکت هواپیمایی دیگر به صورت غیر مستقیم انجام می گردد. اما پروازهای تهران وین ایران ایر به صورت مستقیم و روزهای شنبه در حال اجرا است.

پروازهای تهران وین ایران ایر

بر این اساس پروازهای تهران وین ایران ایر در راستا رفت به شماره پروازی IR717 روزهای شنبه رأس ساعت 08:30 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت نموده و رأس ساعت 10:35 همان روز در فرودگاه وین (VIE) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی ایران ایر در راستا وین تهران به شماره پروازی IR716 روزهای شنبه رأس ساعت 11:50 از فرودگاه وین (VIE) حرکت نموده و رأس ساعت 18:40 روز بعد در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

مقررات و قوانین سفر به اتریش (وین) در شرایط کنونی

در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و در مورد شرایط کنونی سفر به کشور اتریش و پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از شیوع این ویروس تنها مسافران در صورت دارا بودن مدارک ذیل می توانند به کشور اتریش سفر کنند.

  1. دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا/ ایسلند/ نروژ/ سوئیس/ انگلستان
  2. داشتن اقامت اتحادیه اروپا/ ایسلند/ نروژ/ سوئیس/ انگلستان. (همچنین بلیط تایید شده هواپیما یا قطار یا اتوبوس در ادامه راستا به کشور صادر کننده کارت اقامت به صورت ترانزیت الزامی است).
  3. داشتن ویزای کاری Business تایپ D اتریش
  4. داشتن ویزای دانشجویی تایپ D اتریش
  5. داشتن ویزای خانوادگی تایپ D اتریش جهت پیوستن به خانواده
  6. مسافران به صورت ترانزیت

همچنین کلیه مسافران بالای یازده سال در پروازهای ورودی به اتریش (به غیر از مسافران ترانزیت هوایی) می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR کنند و گواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. مسافران با ویزای تایپ C توریستی تا اطلاع ثانوی مجاز به انجام سفر نمی باشند.

شایان ذکر است مسافران قبل از پرواز می بایست فرم تعهد را از وزارت جمهوری فدرال اتریش دریافت و تکمیل کنند.

همچنین ورود هر گونه بار دستی به صورت ترولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفا می توانند فقط به تعداد یک کوله پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه، به داخل کابین استفاده کنند. استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه الزامی می باشد.

منبع: فلای تودی
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1757

به "پروازهای تهران وین ایران ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای تهران وین ایران ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید