پایت: کبودی های بدنم ارزش پیروزی برابر پاریس را داشت

به گزارش باتسک، دیمیتری پایت، مهاجم مارسی، می گوید کبودی هایی که در جریان پیروزی 0 - 1 شب گذشته برابر پاری سن ژرمن ایجاد شده ارزش این برد را برای او داشته است.

پایت: کبودی های بدنم ارزش پیروزی برابر پاریس را داشت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مارسی پیروز شد به 20 بازی متوالی بدون پیروزی برابر رقیب دیرینه خود سرانجام داده و در زمین پاری سن ژرمن برابر این تیم به پیروزی برسد. با این حال بازیکنان دو تیم در وقت های تلف شده در حالی که چیزی به سرانجام بازی باقی نمانده بود با یکدیگر درگیر شدند و در نهایت 5 بازیکن از زمین بازی اخراج شدند. پس از بازی نیز نیمار، یکی از بازیکنان اخراج شده، مدعی شد که آلوارو گونزالس به او توهین نژادپرستانه نموده است.

پایت از نتیجه به دست آمده بسیار خرسند است. بازیکن تیم ملی فرانسه که پس از شکست پاریس در ملاقات فینال لیگ قهرمانان برابر بایرن این تیم را مسخره نموده بود پس از بازی به تله فوت گفت: فکر کنم فردا با کمی درد بیدار شوم، اما این وقتی پیروز می شوی این درد ها زودتر درمان می گردد. می دانستم که استقبال خاصی از من خواهد! ما مشتاق کسب نتیجه بودیم و می خواستیم با حداقل یک امتیاز از زمین بیرون بیاییم. برنامه بسیار خوبی داشتیم و جایزه تلاشمان را گرفتیم. گلی دریافت نکنیم و از فرصت خودمان استفاده کردیم تا برنده شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1767

به "پایت: کبودی های بدنم ارزش پیروزی برابر پاریس را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایت: کبودی های بدنم ارزش پیروزی برابر پاریس را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید