همه چیز درباره ویزای کانادا و شرایط لازم برای اخذ آن

به گزارش باتسک، در این مقاله درباره نحوه اخذ ویزای مولتی کاناداسخن خواهیم گفت. برای آشنایی بیشتر با ویزای مولتی و شرایط لازم برای اخذ آن در ادامه مطلب همراه ما باشید.

همه چیز درباره ویزای کانادا و شرایط لازم برای اخذ آن

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به طور کلی دو نوع ویزای بازدید برای کشور کانادا وجود دارد، ویزای سینگل و ویزای مولتی . تفاوت اصلی این دو ویزا به تعداد دفعات ورود به کشور کانادا در یک بازه زمانی مربوط می شود. اینکه ویزای سینگل و یا ویزای مولتی کانادا را داشته باشید تعیین می نماید که شما چند بار می توانید به کشور کانادا وارد شوید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

ویزای سینگل

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ویزاهای سینگل معمولاً برای مسافرانی صادر می شود که قصد دارند فقط یک بار وارد کشور کانادا شوند،که در حال حاضر بیشتر ویزای های صادره از طرف کنسولگری کانادا ویزای های مولتی می باشد و ویزای سینگل برای موارد خاص مثل شرکت در کنفرانس ها، کارگاههای آموزشی، نمایشگاه و.. صادر می شود.

ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا Multiple-Entry نوع خاصی از ویزای کانادا می باشد که به دارنده ویزا اجازه می دهد چندین بار در یک بازه زمانی تعیین وارد کشور کانادا شود. به عنوان مثال، ممکن است دارنده ویزای مولتی به کانادا وارد شود، سپس به کشور خود بازشود و چندین بار به کانادا برشود.

عملکرد ویزای مولتی چگونه است؟

روشی که ویزاهای مولتی کار می نمایند این است که آنها معمولاً برای مدت معینی معتبر هستند. این دوره زمانی دوره اعتبار نامیده می شود که ممکن است برای هر کشوری بسته به نوع شرایط دیپلماتیک متفاوت باشد. در مدت اعتبار ، دارنده ویزا می تواند چندین بار وارد کشور کانادا شود و به کشور خود بازشود گفتنی است که مدت اعتبار از زمان صدور ویزا آغاز می شود .

مدت اقامت ویزای مولتی کانادا:

مدت اقامت برای ویزای کانادا مجددا بسته به نوع ویزای کانادا متغییر می باشد. مثلا برای ویزا های مولتی که به ملیت ایرانی داد میشود دوره اعتبار ویزای با توجه به اعتبار پاسپورت است و مدت اقامت در هر بار ورود حداکثر 6 ماه می باشد. که برای اولین ورود و با هماهنگی پلیس مهاجرت شاید بتوان تا 12 ماه هم اقامت در کانادا را افزایش داد.

شرایط لازم برای اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

هر کشور الزاماتی را تعیین می نماید که باید توسط متقاضیانی که درخواست ویزای مولتی دارند، برآورده شود. ویزاهای مولتی هنوز تحت عنوان هدفی که شخص به طور موقت از بازدید از کشور کانادا دارد طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال ویزای توریستی کانادا ، ویزای کار ، ویزای تحصیلی و غیره. ویزاهایی که برای هدف های فوق اعلام شد می توانند به صورت ویزای مولتی صادر شوند. بنابراین، متقاضی جهت دریافت ویزای مولتی، باید شرایط لازم برای آن نوع از ویزا را داشته باشد.

محدودیت ها و الزامات ویزای مولتی

ویزاهای مولتی محدودیت ها و الزامات خاص خود را دارند، که شامل موارد زیر است:

فاصله بین بازدیدها: بسته به کشور مبدأ، ممکن است احتیاج باشد که فرد بین هر ورود مجدد خود به کشور کانادا یک دوره زمانی تعیین را منتظر بماند. به عنوان مثال، ویزاهای مولتی برای افرادی که از کشور هند وارد می شوند، بین هر بار ورود به فاصله ای 2 ماهه احتیاج دارند. این دوره انتظار ممکن است در برخی شرایط لغو شود.

حداکثر زمان برای هر اقامت: بسته به کشور، ممکن است حداکثر زمان مجاز که شخص بتواند پس از هر بار ورود در کشور کانادا بماند، متفاوت باشد. به عنوان مثال، فردی که از چین سفر می نماید می تواند برای هر دوره ورود به مدت حداکثر 30 روز در کانادا و یا ایالات متحده آمریکا بماند، در حالی که حداکثر زمان برای شخص وارد شده از برزیل 90 روز است و برای ایرانیان 180 روز است.

سابقه خوب: گذشته از استانداردهای واجد شرایط بودن برای اخذ ویزای مولتی معمولاً سابقه مسافر از نظر سوئ پیشینه مورد آنالیز قرار می گیرد ، اینکه مسافر سابقه بدی در مراجع قضایی آن کشور نداشته باشد. از قبیل نداشتن سابقه جرم و جنایت ، سابقه خوب از نظر خروج به موقع از کشور و سابقه هیچگونه حذف و تبعید قبلی.

هر بار اقدام برای ویزای مولتی به غیر از شرایط کلی ، شرایط خاص خود را دارا می باشد.یعنی برخی شرایط متغیر هستند.به عنوان مثال کشور محل زندگی متقاضی یا سهمیه هایی که بخش مهاجرت کانادا هر سال برای ویزا اختصاص می دهد در شانس ویزا شدن موثر می باشد.

برای اخذ ویزای مولتی به کجا مراجعه کنیم؟

ویزاهای مولتی برای دارنده ویزا بسیار مفید است، اما دریافت آنها نیز می تواند کمی سخت باشد. لذا پیشنهاد می شود جهت اقدام برای اخذ ویزای کانادا به متخصصان و مشاوران این امر مراجعه نمایید. به نفع شماست که از بین شرکت های موجود در بازار شلوغ ویزای کانادا در جامعه امروزی، گول واهی را نخورده و شرکتی را انتخاب نمایید که سابقه طولانی و تجربه ای زیاد در این زمینه داشته و بتواند مدارک شما را به بهترین نحو کارشناسی کرده و به سفارت ارائه دهد. داشتن مشاور و کارشناس مجرب می تواند شانس شما را در اخذ ویزای کانادا بالا ببرد. شرکت آنامهرپرواز جز شرکت هایی است که سالها در زمینه اخذ ویزای کانادا، آمریکا، انگلیس، شینگن و.. فعالیت دارد.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 990

به "همه چیز درباره ویزای کانادا و شرایط لازم برای اخذ آن" امتیاز دهید

1 کاربر به "همه چیز درباره ویزای کانادا و شرایط لازم برای اخذ آن" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ویزای کانادا و شرایط لازم برای اخذ آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید