واکنش رئیس کمیسیون آموزش مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش

به گزارش باتسک، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ورود خواهد نمود، گفت: پورعباس همیشه در پی احقاق حقوق مردم بوده است.

واکنش رئیس کمیسیون آموزش مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منادی در واکنش به صدور رای انفصال از خدمت عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور به وسیله دیوان عدالت اداری گفت: در همه سال های برگزاری کنکور مهم ترین مرجع و محل اعتماد مردم سازمان سنجش بوده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آزمون کنکور همیشه دانش آموزانی که مطالعه بیشتری داشتند؛ قبول شدند و افرادی که مطالعه کمتری داشتند، قبول نشدند.

منادی با بیان اینکه کمیسیون آموزش مجلس به موضوع انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش ورود خواهد نمود، گفت: باید علت صدور این رای روشن گردد.

  • جنجال ورود داوطلبان شبهه دار به دانشگاه ها | حکم انفصال رئیس سازمان سنجش قطعی نیست

وی ضمن بیان نظر خود در خصوص حکم دیوان عدالت اداری گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آنالیز خواهد نمود که به چه علت برای رئیس سازمان سنجش که در پی احقاق حقوق مردم است چنین حکمی صادر شده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی توضیح داد: رئیس سازمان سنجش برداشتی از قوانین دارد که طبق آن عمل می نماید و اختیارات قانونی در این زمینه را مصوبات مجلس به وی داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2890

به "واکنش رئیس کمیسیون آموزش مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش" امتیاز دهید

1 کاربر به "واکنش رئیس کمیسیون آموزش مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس کمیسیون آموزش مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید