هتل بوهونداری در سامویی

به گزارش باتسک، هتل بوهونداری سامویی (Bhundhari Koh Samui)، با 42 اتاق دسترسی بسیار راحتی به فرودگاه دارد. هتل بوهونداری سامویی 5 کیلومتر تا فرودگاه سامویی و 10 دقیقه تا مرکز خرید چاونگ مسافت دارد. این هتل در نزدیکی جاذبه‌هایی همچون ساحل نوی چاونگ و آموزشگاه ورزشی موی تای قرار دارد.

هتل بوهونداری در سامویی

این هتل بسیار زیبا و 4 ستاره در شمال جزیره شگفت انگیز سامویی بنا شده و تا ساحل فاصله کمی دارد. طبق تجربه شخصی، هتل بوهونداری سامویی تجربه‌ای بی‌نظیر برای مسافران است.

این مجموعه زیبا تنها چند قدم دورتر از جاذبه های گردشگری متعدد در جزیره مانند بیمارستان کو سامویی، ساحل نوی چاونگ و آموزشگاه ورزشی موی تای قرار دارد. هتل بوهونداری سامویی 42 اتاق دارد.

همه اتاق ها با سلیقه و با دکوراسیون مدرن مبله شده و امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی، دسترسی به اینترنت وای فای، اتاق بدون دخانیات، سیستم تهویه مطبوع ارائه می‌دهد. حمام اختصاصی همراه با یک وان حمام و لوازم آرایش به صورت رایگان در اختیار مسافران تور سامویی است.

رستوران اختصاصی این هتل زیبا همه روزه به سرو انواع غذاهای تایلندی و بین المللی می‌پردازد. مهمانان هتل بوهونداری سامویی می توانند نوشیدنی ، و همچنین غذاهای تایلندی و غذاهای بین‌المللی را در رستوران سرو نمایید و لذت کامل را تجربه نمایید.

در هتل بوهونداری سامویی ساحل اختصاصی، استخر در فضای باز، آبگرم و اسپا، ماساژ و استخر کوکان نیز موجود است.

آرامشی بی نظیر و به یادماندنی با اقامت در هتل بوهونداری سامویی. این هتل بدون شک تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما عزیزان که علاقه مند به کشور تایلند و زیبایی های آن هستید و یا قصد سفری کاری به آن را دارید رقم خواهد زد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1021

به "هتل بوهونداری در سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بوهونداری در سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید