نتیجه رویداد اردبیل 2023 باید در فراوری ثروت و ایجاد اشتغال مشاهده گردد

به گزارش باتسک، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نتیجه رویداد اردبیل 2023 باید در فراوری ثروت و ایجاد اشتغال مشاهده گردد.

نتیجه رویداد اردبیل 2023 باید در فراوری ثروت و ایجاد اشتغال مشاهده گردد

حسن محمدی ادیب در جلسه ستاد شهرستانی رویداد اردبیل 2023 در محل فرمانداری اردبیل گفت: با توجه به انتخاب شهر اردبیل به عنوان مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو، رویداد اردبیل 2023 با موضوع شهرستان اردبیل برگزار می گردد و خروجی این رویداد بیش از همه در سطح شهرستان مشاهده خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اردبیل اضافه نمود: کمیته های ستاد شهرستانی رویداد اردبیل 2023 نیز مثل ستاد استانی تعیین شده اند و احکام و وظایف اعضای این کمیته ها ابلاغ می گردد.

او تاکید نمود: اهداف رویداد اردبیل 2023 در سطح کلان تعیین شده اند که از جمله مهمترین آنها میتوان به برندسازی جهانگردی اردبیل، افزایش سهم جهانگرد خارجی، احیای هویت تاریخی اردبیل، تعریف بسته های سرمایه گذاری، توسعه زیرساختها و تشکیل ستاد ملی اشاره نمود.

فرماندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: رسیدن به نتیجه مطلوب در رویداد اردبیل 2023 مستلزم تقسیم کار و وظایف است تا با هم افزایی برترین عملکرد را در فرصت موجود داشته باشیم.

محمد اعتماد اعجازی اضافه نمود: معرفی اردبیل در سطح بین المللی باید در راس اهداف رویداد اردبیل 2023 باشد و خروجی این رخداد باید نهایتا در فراوری ثروت برای مردم و ایجاد اشتغال نشان داده گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2815

به "نتیجه رویداد اردبیل 2023 باید در فراوری ثروت و ایجاد اشتغال مشاهده گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "نتیجه رویداد اردبیل 2023 باید در فراوری ثروت و ایجاد اشتغال مشاهده گردد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه رویداد اردبیل 2023 باید در فراوری ثروت و ایجاد اشتغال مشاهده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید