راهنمای استفاده از موبایل در کشتی کروز

به گزارش باتسک، اگر قصد سفر با کشتی کروز را دارید بهتر است قبل از سفر در مورد ارتباطات آنلاین و تلفنی اطلاعاتی را کسب نمایید، در ادامه به مواردی در مورد استفاده از موبایل در سفر با کشتی کروز خواهیم پرداخت

راهنمای استفاده از موبایل در کشتی کروز

hگر شما حین سفر قصد استفاده از تلفن همراه را دارید و این مسئله برای شما امری حیاتی و ضروری است، باید بدانید که به محض کشیدن بادبان ها و حرکت کشتی کروز، تلفن همراه شما به حالت رومینگ در می آید که بدان معنی است که نرخ بالاتر و هزینه های شما بیشتر می شود. حال باید چه راه کارهایی را پیش گرفت تا این هزینه ها کمتر شود:

خرید یک بسته را در نظر داشته باشید

اگر شما فقط نیاز به اینترنت دارید ،می توانید گوشی را در حالت پرواز قرار داده و فقط وای فای آنرا روشن کنید.خرید یک بسته وای فای معمولا به صرفه تر است.در این حالت می توانید تا تمام شدن شارژ بسته به وای فای کشتی متصل باشید و تمام کارهای خود را با اینترنت انجام دهید.

دانلود برنامه مخصوص کشتی

این برنامه با بیش از 1000000 دانلود ، رهبر بلامنازع برنامه تلفن همراه درکشتی های کروز است. این برنامه به کاربران امکان بررسی و راهنمایی آنلاین را می دهد. حتی می توانید از برنامه های موجود در کشتی نیز باخبر شوید. برای دریافت وای فای، یک لیست کامل از ویژگی های هر بسته در اختیار شما می گذارد تا انتخاب بهتری داشته باشید. این برنامه قابلیت های فراوانی دارد و بر روی دستگاه های iOS و آندروید هم قابل نصب است.

بررسی کنید سازنده تلفن چه امکاناتی در اختیار شما می گذارد؟

ارائه دهندگان بی سیم معمولا طرحی به صرفه و خاص برای مسافران کشتی کروز در حالت رومینگ اختصاص می دهند اما قبل از سفر برای آن باید ثبت نام کنید. از این طریق نیز می توانید در هزینه های رومینگ صرفه جویی کنید.

طریقه ارسال متن به رسانه های اجتماعی را بدانید

مثلا در توییتر قابلیتی وجود دارد که با وارد کردن کدی پیش فرض در ابتدای متن می توانید با هزینه ای بسیار کمتر آنرا توییت کنید.فیس بوک نیز برای متن های کوتاه همچین قابلیتی دارد.فقط کافیست از آن و طریقه استفاده از آن به طور کامل مطلع باشید.

نکته: در نظر داشته باشید که نرخ ها در تمامی بنادر یکسان نیست.

انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 378

به "راهنمای استفاده از موبایل در کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای استفاده از موبایل در کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید