مردم 13 فروردین از تردد در خارج از منزل خودداری نمایند

به گزارش باتسک، خبرنگاران/گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مردم برای روز 13 فروردین همچنان در خانه بمانند و از تردد در خارج از خانه خودداری نمایند.

مردم 13 فروردین از تردد در خارج از منزل خودداری نمایند

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ارسلان سالاری، امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار گردید با تاکید بر رعایت بیش از پیش مردم در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: گیلان همچنن جز استان های آلوده به ویروس کرونا است و باید مردم جغرافیای گیلان را از مناطق آلوده تلقی نمایند.

وی با بیان اینکه نگران موج دوم شیوع کرونا در گیلان هستیم، اضافه کرد: تنها راه مقابله با ویروس کرونا در شرایط فعلی، قرنطینه اختیاری و منع آمد و شد در تجمعات است.

دبیر ستاد مقابله با کرونای گیلان، گفت: با توجه به در پیش بودن روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت از مردم درخواست می گردد همانطور که در روزهای قبل با رعایت قرنطینه خانگی در قطع زنجیره ویروس موثر بودند همچنان در خانه بمانند و از تردد در خارج از خانه خودداری نمایند.

سالاری ادامه داد: کادر درمان گیلان بسیار خسته هستند و فقط در این بین همکاری مردم و در خانه ماندن آنها می تواند از درد و آلام پزشکان و پرستاران بکاهد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های درمانی گیلان فرسوده و بسیار محدود بودند اما اکنون در بسیاری از بخش های درمانی به همت سازمان برنامه و بودجه و مقام عالی وزارت در سطح مطلوبی برخوردار هستیم گفت: یاری بالای دو میلیاردی مجمع خیران سلامت بسیار یاری نماینده بوده و در جهت افزایش زیرساخت های درمان و تجهیز ملزومات تشخیصی و درمانی نیازمند مساعدت بیشتر آنها هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1249

به "مردم 13 فروردین از تردد در خارج از منزل خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم 13 فروردین از تردد در خارج از منزل خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید