مالزی، ترکیه و امارات برترین کشورها در گردشگری رمضان

به گزارش باتسک، تور مالزی، تور ترکیه و تور دبی (امارات) با ارایه بیشترین تسهیلات و جذب بیشترین گردشگر مسلمان درماه رمضان 2014 همچنان در صدر فهرست گردشگری حلال قرار گرفتند.

مالزی، ترکیه و امارات برترین کشورها در گردشگری رمضان

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

طبق آنالیز های صورت گرفته از سوی بنیاد کرسنت ریتینگ مالزی، ترکیه و امارات متحده عربی در میان برترین مقصدهای گردشگری حلال در سال 2014 بوده اند و همچنین در 4 سال گذشته نیز همچنان در صدر جدول بوده اند. مالزی بیش از هر کشور دیگر خود را با احتیاج گردشگران روزه دار درماه رمضان تطبیق داده و با انجام اقداماتی چون دسترسی به رستوران حلال و ارائه نمازخانه درنقاط گردشگری کشور، سبب جذب مسافران مسلمان درطول ماه رمضان شده است.

ترکیه به عنوان دومین مقصد گردشگری حلال، رمضان را مبدل به رویدادی در مرکز فعالیت های گردشگری کشور قرار می دهد. مصطفی اوزدمیر وابسته فرهنگی در دفتر اطلاعات فرهنگی درکنسولگری ترکیه می گوید گردشگران درماه رمضان مورد استقبال قرار می گیرند و فعالیت های مختلفی همانند ایجاد گروه های افطار و تهیه انواع غذاهای ویژه ترکی در منوهای متنوع در رستورن ها و هتل ها و نیز برگزاری آیین های سنتی و مذهبی توجه آن ها را جلب می نمایند.

ورود و خروج آسان و بی دردسر مسافران رمضان از یک مقصد گردشگری یکی از مسایلی است که خطوط هوایی اتحاد و امارات در پاسخ به شرایط ویژه ماه رمضان برای جلب رضایت گردشگران درنظر گرفته اند. برای این کار تمام خدمه ضمن نمایش مهمان نوازی عربی سعی دارند انتظارات مسافر روزه دار را تامین نمایند. این کار با عرضه انواع بسته های غذای تازه به مسافرانی که پروازشان مصادف با ساعت افطار باشد و شامل خرما، شیر، ساندویچ های آماده و بطری های آب است. ارایه اطلاعات درباره ساعت افطار و سحر و نیز تامین امکانات نماز طی مدت پرواز در مکان های خاص به مسافران از وظایف کارکنان و خدمه عنوان شده است.

بازار بزرگ رمضان از سال گذشته درمساحتی حدود 8000 هکتار در مرکز تجارت جهانی دبی سازماندهی شده است و قرار است خدمات و تخفیفات خاصی برای خرید بهترین برندهای تجاری ارایه دهد.

منبع: www.worldbulletin.net

منبع: الی گشت
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 494

به "مالزی، ترکیه و امارات برترین کشورها در گردشگری رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی، ترکیه و امارات برترین کشورها در گردشگری رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید