فراخوان مسابقه طراحی المان و دیواره ورودی حرم شاهچراغ(ع)

به گزارش باتسک، خبرنگاران/فارس آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برای رسیدن به سیمای بصری زیبا و فاخر در ورودی این حرم شریف، مسابقه طراحی المان و زیباسازی دیواره، برگزار می نماید.

فراخوان مسابقه طراحی المان و دیواره ورودی حرم شاهچراغ(ع)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) با انتشار فراخوانی از متخصصان علاقه مند برای طراحی المان و دیواره ورودی باب الرضا(ع) دعوت نموده است.

در این فراخوان، اعلام شده است که آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) برای اعتلای سیمای بصری و زیباسازی ورودی آستان مقدس در محل باب الرضا(ع)، المان و نمادی را در شان و مرتبط با فضای حرم مطهر و منطبق با معماری اصلی اسلامی-ایرانیو اقلیم منطقه به همراه طرح دیواره موجود آن، طراحی و با همکاری شهرداری شیراز، اجرا کند.

در شرایط این مسابقه طراحی، محل اجرا مجاورت باب الرضا(ع)، جنب کوچه دارالشفای آستان مقدس اعلام و اضافه شده است که طرح های پیشنهادی باید تا تاریخ 30 آذرماه به دبیرخانه مسابقه ارسال گردد.

این فراخوان با اشاره به در نظر دریافت جایزه برای 3 طرح برتر، یادآوری شده است که هزینه و سهولت اجرا، در طرح های ارائه شده به عنوان امتیاز محسوب و طرح ها توسط یک هیئت داوری مجرب آنالیز خواهد شد. از طرفی معماری بافت پیرامونی، اقلیم، ماهیت حرمین شریفین و ماندگاری و استحکام باید مد نظر طراح قرار داشته باشد.

براساس این فراخوان هر طراح امکان ارسال یک طرح را خواهد داشت و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم های ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) یا معاونت توسعه و عمران آن آستان واقع در حرم حضرت شاهچراغ(ع) مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1885

به "فراخوان مسابقه طراحی المان و دیواره ورودی حرم شاهچراغ(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مسابقه طراحی المان و دیواره ورودی حرم شاهچراغ(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید