غایبان سوپرجام اسپانیا

به گزارش باتسک، بازیکنان بزرگی در سوپرجام اسپانیا که قرار است به میزبانی عربستان برگزار گردد حضور نخواهند داشت.

غایبان سوپرجام اسپانیا

با تور اسپانیا بهار 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، سی و ششمین دوره سوپر جام اسپانیا این هفته در حالی در جده با حضور بارسلونا، والنسیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می گردد که چهار تیم حاضر در این رقابت ها با غایبان بزرگ خود به دنبال فتح نخستین عنوان شان در سال 2020 هستند. ادن هازارد، مارک آندره تراشتگن، عثمان دمبله، دیگو کاستا، گونسالو گدس و رودریگو مورنو از جمله بازیکنان غایب این رقابت ها هستند.

ادن هازارد، ستاره این فصل رئال مادرید در عربستان حضورنخواهد داشت. هافبک بلژیکی پس از این که اواخر نوامبر برابر پاری سن ژرمن آسیب دید دوران نقاهتش را سپری می نماید. او پیش از این آسیب دیدگی به بهترین سطح خود نزدیک شده بود. اکنون باید دو هفته دیگر هم صبر کند تا بتواند در میادین حضور داشته باشد.

بارسلونا کاملا نبود تراشتگن را در سوپرجام احساس خواهد نمود. هم چنین نمی تواند از دمبله فرانسوی و آرتور ملو برزیلی در ترکیب بهره ببرد. تراشتگن مدتی است که از زانوی راست آسیب دیده است. دروازه بان بارسا به جراحی احتیاج ندارد اما دوران نقاهتش تا هفته آینده طول خواهد کشید. حضور دروازه بان آلمانی در سوپرجام اسپانیا خیلی بعید است.

دمبله در اوایل دسامبر دوباره دچار مشکل عضلانی شد. این برای سومین بار است که با چنین مسئله ای روبه رو می گردد. او تا فوریه نمی تواند بارسا را همراهی کند. ملو نیز مشکل جسمانی دارد. هافبک برزیلی در حالی از تعطیلات کریسمس برگشت که شرایطش بهتر نشد و والورده تا سه هفته نمی تواند از او بهره ببرد.

والنسیا تقریبا تمام فصل را نمی تواند از گدس استفاده کند. او یکی از بازیکنان مهم تیم محسوب می شد. هم چنین رودریگو مورنو برابر ایبار دچار مشکل از زانو شد. گدس دو ماه از میادین دور خواهد بود و رودریگو دو هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند. علاوه بر این آلبرت سلادس از حضور بازیکنانی هم چون مانو وایخو، کاجین لی و کریستیانو پیچینی نمی تواند بهره ببرد.

کاستا مهم ترین غایب اتلتیکو مادرید محسوب می گردد. بازیکن اسپانیایی - برزیلی که نوامبر گذشته جراحی کرد سه ماه از میادین دور خواهد بود. نبودش باعث شده است قدرت تهاجمی تیم مادریدی کم تر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1095

به "غایبان سوپرجام اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غایبان سوپرجام اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید