شیائومی اندروید 10 را برای ردمی K20 پرو عرضه کرد

به گزارش باتسک، شب گذشته، گوگل اندروید 10 را برای گوشی های پیکسل منتشر کرد و مطابق معمول، نسخه جدید اندروید برای اسنشال فون هم عرضه شد. اما در این میان، در کمال تعجب شرکت شیائومی اعلام نموده که کاربران ردمی K20 پرو در چین و هند هم می توانند از نسخه نهایی اندروید 10 بهره ببرند. چنین کاری از جهات مختلف اقدام شگفت انگیزی محسوب می گردد.

شیائومی اندروید 10 را برای ردمی K20 پرو عرضه کرد

اول از همه باید بگوییم که اندروید موجود در اسنشال فون تقریبا همان نسخه خالص آن است و ضمناً این شرکت فقط یک گوشی عرضه نموده و به همین خاطر ارائه سریع جدیدترین نسخه اندروید برای این گوشی چندان هم تعجب آور نیست. اما شیائومی شرکتی است که چندین گوشی مختلف را روانه بازار نموده که بیشتر آن ها از رابط کاربری MIUI بهره می برند؛ رابط کاربری که تفاوت های زیادی با اندروید خالص دارد. به همین خاطر، تاخیر در ارائه نسخه جدید اندروید برای گوشی های شیائومی کاملا طبیعی محسوب می گردد و البته باید بگوییم که این شرکت در این زمینه نسبت به بسیاری از شرکت های دیگر عملکرد بهتری دارد.

در هر صورت، شیائومی طی ماه گذشته برای MIUI مبتنی بر اندروید 10 از کاربران آزمایشی زیادی استفاده نموده و معین بود که این شرکت میخواهد نسخه نهایی اندروید 10 را به سرعت برای کاربران ردمی K20 پرو عرضه کند. در نهایت باید بگوییم که این سرعت شیائومی جای تحسین دارد و امیدواریم گوشی های دیگر این شرکت هم به سرعت اندروید 10 را دریافت نمایند.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 759

به "شیائومی اندروید 10 را برای ردمی K20 پرو عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی اندروید 10 را برای ردمی K20 پرو عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید