سنسی غایب بازی های پیش روی آتزوری، رونمایی از پیراهن سبز ایتالیا

به گزارش باتسک، هافبک تیم فوتبال اینتر دو بازی پیش روی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله انتخابی یورو 2020 را از دست داد.

سنسی غایب بازی های پیش روی آتزوری، رونمایی از پیراهن سبز ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استفانو سنسی که در بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم های اینتر و یوونتوس در دربی ایتالیا دچار مصدومیت شد، بازی های پیش روی تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل تیم های یونان و لیختن اشتاین در مرحله انتخابی یورو 2020 را از دست داد. فدراسیون فوتبال ایتالیا صبح امروز به طور رسمی اظهار داشت که این هافبک 24 ساله به اردوی آتزوری ملحق نخواهد شد. سنسی قرار است در شهر میلان بماند و روی ریکاوری و رسیدن به بازی بعدی اینتر که مقابل ساسولو خواهد بود، تمرکز کند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا همچنین از پیراهن سبز رنگ جدید آتزوری رونمایی کرد که قرار است شاگردان روبرتو مانچینی در بازی شنبه شب با یونان آن را به تن نمایند. نقش های رنسانسی روی این پیراهن هم نشانگر نسل جدید بازیکنانی است که به تیم ملی ایتالیا آمده اند. این پیراهن همچنین از پیراهن سبز رنگی که آتزوری در فزونی 2 بر صفر مقابل آرژانتین در سال 1954 در استادیوم المپیکو به تن نموده بود، الگوبرداری شده است. آن بازی تنها دیداری بود که تیم ملی فوتبال ایتالیا از پیراهن سبز استفاده کرد.

تیم های پایه ایتالیا البته پیش از پیراهن هایی به رنگ سبز استفاده نموده بودند و تیم ملی ایتالیا هم با پیراهن آبی اش شناخته می گردد. پیراهن سبز آتزوری همچنین برگرفته از یکی از سه رنگ پرچم ایتالیاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 713

به "سنسی غایب بازی های پیش روی آتزوری، رونمایی از پیراهن سبز ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنسی غایب بازی های پیش روی آتزوری، رونمایی از پیراهن سبز ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید