سرمربی تایلند: دیدار با ایران بزرگترین چالش ماست، می توانیم ببریم

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال تایلند در سرانجام مرحله گروهی فوتسال جام ملتهای آسیا در رده دوم گروه چهارم نهاده شد و در مرحله یک چهارم نهایی که روز پنجشنبه برگزار می گردد، حریف ایران شد.

سرمربی تایلند: دیدار با ایران بزرگترین چالش ماست، می توانیم ببریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

خوزه ماریا پازوس سرمربی تیم ملی تایلند با اشاره به رویارویی تیمش با ایران، گفت: ما بزرگترین چالش را در مرحله یک چهارم نهایی داریم. برای من، ایران سومین تیم برتر دنیا است. اگر آنها در حالت صد درصد خود بازی نمایند، در آسیا هیچ تیمی نمی تواند آنها را شکست بدهد.

سرمربی تایلند ادامه داد: با این حال اگر ایران در بهترین سطح خود بازی نکند و ما هم مثل بازی امروز با قرقیزستان باشیم، ما می توانیم یکی از تیم هایی باشیم که می توانیم ایران را شکست بدهیم.

خوزه ماریا درباره پیروزی تایلند برابر قرقیزستان هم گفت: بازی امروز ما واکنشی به شکست قبلی برابر لبنان بود. ما به طرفداران و کشورمان احترام می گذاریم. در بازی قبل با لبنان خیلی بد بازی کردیم. در واقع ما فقط بد بازی نکردیم بلکه اصلا بازی نکردیم! تیم ما در آن مسابقه در زمین نجنگید.

وی اضافه نمود: امروز ما تایلند واقعی را دیدیم؛ تایلندی که هرکسی انتظارش را داشت. تیمی که من به عنوان مربی به آن احساس افتخار دارم. بعد از بازی با لبنان فشار زیادی روی ما بود و خیلی ناامید بودیم. می بایست اعتماد به نفس بازیکنانمان را ریکاوری می کردیم. بازیکنان تایلند به چیز خاصی احتیاج ندارند. آنها فقط احتیاج دارند که مانند خودشان بازی نمایند زیرا ما تیم خوبی هستیم؛ تیم خیلی خوبی!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 582

به "سرمربی تایلند: دیدار با ایران بزرگترین چالش ماست، می توانیم ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تایلند: دیدار با ایران بزرگترین چالش ماست، می توانیم ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید