ساخت بلیت تایلند با موضوع طنز، می خواهم در سینما تثبیت شوم

به گزارش باتسک، حامد کلاهداری کارگردان سینما در مصاحبه با خبرنگاران درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به زودی فیلمی با عنوان بلیت تایلند با درون مایه طنز می سازم. این فیلم روایتگر زندگی شخصی است که عشق رفتن به تایلند را دارد. او به واسطه شغلی که دارد مدام صحبت هایی درباره رفتن به تایلند می شنود و به همین دلیل تمام تلاشش را می نماید که به آنجا برود در همین بین اتفاقاتی رخ می دهد که قصه اصلی فیلم را رقم می زند.

ساخت بلیت تایلند با موضوع طنز، می خواهم در سینما تثبیت شوم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

وی اضافه کرد: بلیت تایلند یک فیلم کمدی موقعیت است زیرا من دوست ندارم فیلمی بسازم که فقط دیالوگ ها باعث خنده مخاطب گردد به همین منظور امیدوارم بتوانیم فیلمی پیروز بسازیم.

کلاهداری عنوان نمود: بلیت تایلند بر اساس طرحی از فرخ رادفر و نوشته برادرم هادی کلاهداری است. این را هم باید بگویم که این اثر طرح بکری داشت به همین دلیل سوژه جدیدترین فیلم ما نهاده شد. البته تمام تصاویر این فیلم در ایران ضبط می گردد و ما تنها یک سکانس را در تایلند فیلمبرداری می کنیم.

کارگردان شکلات داغ بیان نمود: در حال حاضر مراحل خاتمهی بازنویسی این اثر سپری می گردد و به زودی اقدام به دریافت پروانه ساخت می کنیم و هر زمان که پیروز به دریافت این مجوز شویم بلافاصله شروع به ساخت بلیت تایلند می کنیم البته با این وجود فکر می کنم در تابستان فیلمبرداری ما شروع گردد.

کلاهداری اظهار کرد: این اثر با سرمایه شخصی ساخته می گردد چون من هیچ آشنایی در حوزه هنری یا شهرداری ندارم که بتوانم لابی کنم و برای ساخت اثرم بودجه بگیرم به همین دلیل مجبورم به افراد برای تامین سرمایه مراجعه کنم.

کارگردان شاباش در خاتمه شرح داد: یک فیلمساز برای اینکه بتواند در سینما بماند باید فیلمی بسازد که بتواند بفروشد به همین دلیل من این سوژه را برای ساخت انتخاب کردم، در واقع دوست دارم یک فیلم پرفروش بسازم که استقبال مخاطبان را نیز در پی داشته باشد. ساخت فیلم های پرفروش به اقتصاد سینمای ایران هم یاری می نماید برای مثال سعید سهیلی و پیمان قاسم خانی با ساخت آثارشان به سینمای ایران یاری کردند. من هم دوست دارم ضمن انجام این کار در سینما تثبیت شوم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 529

به "ساخت بلیت تایلند با موضوع طنز، می خواهم در سینما تثبیت شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بلیت تایلند با موضوع طنز، می خواهم در سینما تثبیت شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید