زایتسف گارانتی پیروزی ایتالیا است

به گزارش باتسک، خبرنگاران: مفسر والیبال و مربی پیشین تیم والیبال پیکان گفت: ایوان زایتسف عضو تیم ملی والیبال ایتالیا، گارانتی پیروزی این تیم است.

زایتسف گارانتی پیروزی ایتالیا است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

جواد محتشمیان در مورد پیروزی تاریخی تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه اعلام شده بود ایوان زایتسف به دلیل آسیب دیدگی، مقابل ایران بازی نمی کند، احتمال می دادم که این تیم با مشکل روبرو گردد و یا بازی پایاپای دنبال گردد. زایتسف، امتیاز آورترین بازیکن ایتالیا است و در بازی های قبلی، بیشترین تعداد پاس ها به او ختم شده است. در واقع قدرت امتیازگیری سایر بازیکنان در حد او نیست.

کارشناس و مفسر والیبال ادامه داد: خوشبختانه، دریافت های تیم ایران خیلی بهتر از چیزی انتظار می رفت به دست پاسور رسید و بچه ها در سرویس عالی عمل کردند. خطای سرویس بازیکنان ایران خیلی پایین بود ولی در عوض، کریستین ساوانی خیلی بد بازی کرد و در واقع اصلا نتوانست سرویس بزند.

محتشمیان در پیش بینی بازی دوم دو تیم که امشب در شهر ساساری برگزار می گردد، گفت: زایتسف در بازی اول فقط 2 ست بازی کرد ولی از همه بیشتر امتیاز گرفت. اگر او در بازی دوم به میدان بیاید، بیشتر پاس ها به او ختم خواهد شد. در واقع زایتسف گارانتی پیروزی ایتالیا است و فکر می کنم کادر فنی تیم ملی ایران برنامه خاصی برای مهار او در بازی امشب داشته باشد.

بازی دوم تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در چارچوب لیگ جهانی امشب (یکشنبه) و راس ساعت 21:30 برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 593

به "زایتسف گارانتی پیروزی ایتالیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایتسف گارانتی پیروزی ایتالیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید