دود های مشکوک در حاشیه بازی پرسپولیس!

به گزارش باتسک، بازی تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در حالی به میزبانی استادیوم خانگی سرخپوشان (شهید کاظمی) برگزار گردید که تصاویر منتشره این بازی یک قاب عجیب را در خود دارد. در این تصویر در حالی که بازیکنان پرسپولیس پس از تایم استراحت، مشغول آماده سازی خود هستند و بعضی از آن ها نیز در گوشه ای صحبت های کادرفنی را دنبال می نمایند، کمی دورتر دود غلیظ سیاه رنگ دیده می گردد.

دود های مشکوک در حاشیه بازی پرسپولیس!

این دود که کاملا فضا را تحت تاثیر قرار داده، اما معین نیست که به صورت دقیق متعلق به چه نقطه ای است و در فضای مجازی هم واکنش های زیادی را به خود دیده است.

اما برای اعضای تیم پرسپولیس و افرادی که به محل تمرین سرخپوشان رفت و آمد دارند، این دود چندان غریب نیست و تبدیل به یک عادت روزانه شده. پشت استادیوم شهید کاظمی، منطقه معروف خلازیل واقع شده است که پاتوق فروش ضایعات و سایر موارد است و معمولا در ساعات بعد از ظهر و عصر به بازاری شلوغ تبدیل می گردد.

بعلاوه گروهی از افراد این منطقه ضایعات مس، آهن و سیم را به آتش می کشند تا استفاده های جانبی از آن داشته باشند و در اثر این آتش سوزی ها این دود وارد آسمان محل تمرین پرسپولیس می گردد که دیروز در حاشیه بازی سرخپوشان و نفت مسجدسلیمان هم دیده شد.

باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر درخواست رسیدگی به اتفاقات این منطقه را داشته و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2668

به "دود های مشکوک در حاشیه بازی پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دود های مشکوک در حاشیه بازی پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید