دوباره چینی 5 سازه روستایی در عملیات اجرایی فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان

به گزارش باتسک، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، دوباره چینی 5 سازه روستایی در عملیات اجرایی فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان صورت می گیرد.

دوباره چینی 5 سازه روستایی در عملیات اجرایی فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

احمد تجری در حاشیه بازدید از فرایند اجرای پروژه موزه میراث روستایی گلستان با بیان اهمیت این پروژه برای استان تأکید کرد: احداث این موزه می تواند نقش زیادی در جذب و ماندگاری گردشگران و مسافران داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: با توجه به شرایط پروژه و تنوع و گستردگی کار، ساخت موزه میراث روستایی گلستان در 10 فاز برنامه ریزی شده که اکنون در مرحله اجرای فاز نخست در مساحت 5 هکتار هستیم.

او گفت: دوباره چینی 5 سازه در فاز نخست این پروژه در دست اقدام است که امیدواریم بتوانیم در امسال فاز نخست آن را برای بازدید گردشگران آماده افتتاح کنیم.

تجری اضافه نمود: دوباره چینی دو سازه روستایی قلندر آیش و زاهد از شهرستان کردکوی در محل پروژه به اتمام رسیده و سه سازه جهانبخش از شهرستان کردکوی، خانه مقصود لو از شهرستان گرگان و سازه روستایی تلار از شهرستان بندر گز در حال دوباره چینی در محل پروژه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اعلام کرد: مسائل اعتباری سبب شد در بعضی سالها پروژه عملا متوقف گردد اما از سال قبل با یاری استاندار و نمایندگان در چند مرحله اعتبار مناسب برای فاز اول این پروژه اخذ شد و 70 میلیارد ریال برای ساخت این موزه به استان اختصاص یافت و کار ساخت این موزه شتاب بیشتری گرفت. در صورت تأمین به موقع اعتبارات می توانیم در موعد مقرر پروژه را اجرایی کنیم.

او گفت: با توجه به وسعت 50 هکتاری موزه میراث روستایی، هر فاز در 5 هکتار برنامه ریزی شده و با اعتبار 50 میلیارد ریالی که برای امسال پیش بینی شده، امیدواریم عملیات اجرایی فاز نخست به اتمام برسد.

تجری با اشاره به بعضی از مسائل این پروژه گفت: برای موزه میراث روستایی گلستان مجوز منابع طبیعی اخذ نشده بود اما در حال حاضر با هماهنگی اجرا شده و با حضور مشاوران، به علاوه اینکه در بخش اجرا در حال کار هستیم و سه ساختمان در دست اقدام داریم، بصورت هم زمان مطالعات فاز یک و دو هم در حال اجراست.

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2372

به "دوباره چینی 5 سازه روستایی در عملیات اجرایی فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوباره چینی 5 سازه روستایی در عملیات اجرایی فاز نخست پروژه موزه میراث روستایی گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید