خداحافظی حدادی فر ابهام برانگیز بود ، بازگشت قشقایی به صندلی اصلی

به گزارش باتسک، مهدی رجب زاده در گفت وگو با خبرنگاران در مورد همکاری اش برای فصل تازه با تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: از دیروز کارم در قشقایی آغاز شد و دیروز یک تمریت داشتیم و امروز نیز به مصاف تیم خوب سایپا می رویم که می دانیم بازی بسیار سختی را پیش رو داریم.

خداحافظی حدادی فر ابهام برانگیز بود ، بازگشت قشقایی به صندلی اصلی

وی اضافه نمود: به علت اینکه دیر به تیم اضافه شدم کار سختی برای جمع کردن تیم دارم، بعلاوه باید از سرمربی قبلی آقای خادمی تشکر کرد که تیم خوبی بسته است و بازیکنان خوبی داریم اما تیم هنوز کمبودهایی در بعضی پست ها دارد که باید بازیکنان لازم را جذب کنیم.

قشقایی برای بقا نمی جنگد

سرمربی تیم فوتبال قشقایی ادامه داد: زمان می برد تا تفکرات من در تیم جا بیفتد که باید کوشش کنیم این زمان به حداقلل برسد و امیدوارم طی یکی دو هفته آینده بتوانیم به هماهنگی کاملی برسیم و در برنامه کوتاه مدت هدف داریم تیم هرچه زودتر جمع و جور گردد و ساختار خوبی به تیم بدهیم و در بلند مدت نیزبه انسجام تیمی برسیم و روز به روز بهتر شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید تیم پر طرفدار قشقایی صندلی بهتری داشته باشد، خاطر نشان کرد: زیبنده نیست تیم قشقایی تا آخرین هفته استرس سقوط داشته باشد، بعلاوه آرزو می کنم هرچه زودتر طرفداران به استادیوم بیایند و به ما یاری نمایند.

رجب زاده با بیان اینکه قرارداد من در قشقایی یکساله است و تمدید این قرارداد برای سالیان آینده بستگی به فرایند تیم و نگاه باشگاه دارد، اضافه نمود: خوشبختانه تیم فجر سال گذشته به لیگ رفت که انگیزه خوبی برای تیم های فارس است و باعث انگیزه جوانان می گردد و امیدوارم با این انگیزه بتوانیم صندلی خوبی برای قشقایی ایجاد کنیم، البته امیدوارم فجر سپاسی آسانسوری نگردد و در لیگ برتر برای سقوط نجنگند.

باشگاه ذوب آهن با حدادی فر بهتر برخورد می کرد

وی ابراز داشت: دیروز که به محل تمرین قشقایی رسیدم طرفداران با تجمع خود باعث دلگرمی ما شدند و نشان دادند در کنار تیم هستند من نیز می خواهم آنها بیش از پیش کنار تیم خود باشند تا قشقایی به صندلی اصلی خود برگردد.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی در مورد نحوه خداحافظی قاسم حدادی فر توضیح داد: قاسم اول فصل بعد از معرفی سرمربی تیم با باشگاه ذوب آهن تمدید کرد نمی دانم چه اتفاقی افتاد بعد از چند هفته تیم را ترک می نماید، صحبت هایی شنیدم مبنی بر اینکه مشکل حضور در ترکیب تیم یا کادرفنی بوده که برای همه ما این موضوع ابهام برانگیز است.

وی اضافه نمود: اینکه بازیکن تمدید می نماید و بعد این شرایط را دارد عجیب است، آن مقطع مدیران همواره از حل مشکل گفتند اما نهایتاً نتیجه این شد، اگر مسئله ای بود باید باشگاه بدون حواشی آن را حل می کرد و باید باشگاه در این زمینه بهتر برخورد می کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2470

به "خداحافظی حدادی فر ابهام برانگیز بود ، بازگشت قشقایی به صندلی اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی حدادی فر ابهام برانگیز بود ، بازگشت قشقایی به صندلی اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید