خبرنگاران پیروزی شیاطین سرخ در شبی که کاکا باخت اما درخشید

به گزارش باتسک، تهران- خبرنگاران- منچستریونایتد در ملاقات رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2007-2006 با نتیجه سه بر 2 از سد میلان گذشت اما ستاره اصلی این مسابقه کسی نبود جز کاکا، شماره 22 روسونری.

خبرنگاران پیروزی شیاطین سرخ در شبی که کاکا باخت اما درخشید

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2007-2006. استادیوم اولدترافورد. جدال سر الکس فرگوسن و کارلو آنچلوتی. هر 2 تیم پر از ستاره و انگیزه بودند. هدف صعود به فینال بود.

ترکیب منچستریونایتد: فن درسار، براون، هینزه، اورا، اوشی، فلچر، کریک، اسکولز، گیگز، رونی و رونالدو.

ترکیب آث میلان: دیدا، نستا، یانکولوفسکی، مالدینی، اودو، پیرلو، آمبروسینی، کتوزو، سیدورف، جیلاردینو و کاکا.

تیم میزبان کار را بهتر شروع کرد. آنها خیلی زود در دقیقه پنج توسط رونالدو به گل رسیدند. مهاجم پرتغالی منچستر ضربه سر خود را در داخل محوطه جریمه زد و بعد از اثر دیدا به شکلی عجیب وارد دروازه شد. این گل باعث شد تا تیم سفیدپوش به خودش بیاید. همه کاره آن روزهای روسونری شماره 22 برزیلی اش بود. بازیکنی که قرار بود توپ طلا را هم به خود اختصاص بدهد.

در دقیقه 22 پاس سیدورف توسط کاکا قطع شد. او توپ را طوری جلو انداخت که 2 بازیکن منچستر جا ماندند. یک ضربه بغل پای ساده و گلر هلندی من یونایتد که تسلیم شد. 15 دقیقه بعد بار دیگر این هافبک خوش چهره میلان بود که خوش چهره ترین گل انفرادی ممکن را به ثمر رساند. یک تنه به دفاع منچستر زد و با سه ضرب چند بازیکن این تیم را به هم گره زد و با فن درسار تک به تک شد و مطابق انتظار، گل به دست آمد. میلان با فزونی 2 بر یک به رختکن رفت.

در نیمه دوم این منچستر بود که حاکم توپ و میدان شد. با این وجود هر 2 تیم فرصت هایی را خلق کردند اما نمایش خوب دیدا و بی دقتی میلانی ها مانع از به ثمر رسیدن گل دیگری شد تا اینکه دقیقه 59 از راه رسید. یک پاس پشت مدافعان و آفساید گیری اشتباه میلانی ها. رونی با اعتماد به نفس فراوان نتیجه را بار دیگر برابر کرد. شماره هشت منچستر، یک گل دیگر هم برای این ملاقات کنار گذاشته بود. او در دقیقه 91 با یک ضربه تک ضرب از زاویه ای غیر معمول، توانست گلر برزیلی میلان را سورپرایز کند و نتیجه را سه بر 2 کند.

منچستر از این بازی به عنوان تیم برنده بیرون آمد اما 2 گل کاکا باعث شده بود تا میلان با روحیه ای بالا در خانه از حریف قدرتمندش پذیرایی کند. بازی برگشت با سه گل به سود نماینده ایتالیا تمام شد. آنها بار دیگر به فینال اروپا رسیدند و با شکست لیورپول، انتقام بازی عجیب 2005 را گرفتند. بعد از آن سال دیگر میلان برنده لیگ قهرمانان نشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1525

به "خبرنگاران پیروزی شیاطین سرخ در شبی که کاکا باخت اما درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروزی شیاطین سرخ در شبی که کاکا باخت اما درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید