ایتالیا خودروی برقی می سازد (تور ایتالیا)

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران به نقل از نکست وب، شرکت AEHRA که دفتر مرکزی آن در میلان واقع شده است، تنها استارت آپ خودروهای الکتریکی ایتالیا است.

ایتالیا خودروی برقی می سازد (تور ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این شرکت خود را نه یک شرکت خودروسازی، بلکه یک شرکت انتقال انرژی توصیف می نماید که خودروهای ساخت آن شبیه هیچ چیز دیگری نخواهند بود.

این شرکت در حال فراوری دو خودروی الکتریکی لوکس - یک خودروی شاسی بلند و یک سدان - با طراحی آیرودینامیک و با استفاده از کربن فوق سبک است که وزن خودرو را کاهش می دهد و به نوبه خود، برد و عمر باتری را نیز افزایش داده و به 800 کیلومتر با هربار شارژ می رساند.

این شرکت در خصوص فضای هدر رفته در خودروهای برقی موجود حساس بوده و در پی ساخت محصولاتی با فضای داخلی بزرگ تر است. AEHRA بعلاوه منتقد فقدان برندهای اروپایی مشهور و پیروز در حوزه ساخت خودروهای الکتریکی است.

شرکت های ایتالیایی در زمینه طراحی انواع اتومبیل برای خودروسازان چینی مانند BAIC، Brilliance، Chery، FAW، Foton، JAC و SGM فعال هستند. خودروساز چینی Silk-FAW در حال حاضر مشغول ساخت خودروهای اسپرت هیبریدی و برقی لوکس در ایتالیا است و حالا AEHRA می خواهد از این مهارت در داخل ایتالیا استفاده کند.

به گفته حازم ندا مؤسس و مدیر این شرکت دانش بسیار زیادی وجود دارد. چرا هیچ شرکت مستقلی وجود ندارد که خودروهای برقی محلی را مورد استفاده و حمایت قرار دهد؟ این واقعاً یکی از دلایل اصلی است که به ما اعتماد به نفس برای پیشبرد محصولاتمان داد.

فیلیپو پرینی، طراح ارشد سابق لامبورگینی، مدیر ارشد طراحی AEHRA است. استفانو مازتی از فراری رهبری بخش خرید و تدارکات AEHRA را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2758

به "ایتالیا خودروی برقی می سازد (تور ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا خودروی برقی می سازد (تور ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید