خبرنگاران سارق مسلح خودرو در تاکستان دستگیر شد

به گزارش باتسک، قزوین - خبرنگاران - فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری یک سارق مسلح خودرو در محدوده این شهرستان خبر داد.

خبرنگاران سارق مسلح خودرو در تاکستان دستگیر شد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش بعدازظهر چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کوروش عزیزی شرح داد: به دنبال سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پراید در یکی از استان های همجوار و اعلام مرکز پیام استان مبنی برعبور خودروی سرقتی از آزادراه قزوین - زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با اعلام پلیس راه قزوین - زنجان مبنی بر مشاهده خودرو در آزادراه، بلافاصله ماموران انتظامی به جهت حرکت این خودرو اعزام و با انجام کنترل های محسوس و نامحسوس، خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو در جهت انحرافی آزادراه متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه اسلحه متهم به همراه یک تیغه خشاب و 7 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تاکستان با بیان اینکه متهم برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی گشت، اضافه کرد: پلیس در برخورد با جرایم خشن برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود اقدام کرده و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1590

به "خبرنگاران سارق مسلح خودرو در تاکستان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سارق مسلح خودرو در تاکستان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید