جزئیات پنهان فیلم جنگ فردا آینده ای تاریک تر را آشکار می نماید

به گزارش باتسک، دن در زمان حال یک کهنه سرباز جنگ عراق، معلم زیست شناسی و پدر و همسری فداکار است اما هنگامی که فیلم در صحنه ای اسناد او را نشان می دهد، یکی از آن ها چیز خاصی را افشا می نماید و آن یک سند حقوقی مربوط به اتهام خشونت خانگی علیه همسر او، امی (بتی گیلپین) است.

جزئیات پنهان فیلم جنگ فردا آینده ای تاریک تر را آشکار می نماید

هشدار: در این مطلب احتمال لو رفتن داستان فیلم وجود دارد

در سال 2022، گروهی از مسافران زمان با پیامی ناخوشایند به زمان حال می آیند. آن ها به شخصیت های جنگ فردا در زمان حال اطلاع می دهند که طی 30 سال، بشر در جنگ علیه یک دشمن بیگانه شکست می خورد.

این بیگانگان در آستانه منقرض کردن انسان ها قرار دارند، بنابراین این افراد تصمیم می گیرند برای جذب شهروندان به منظور یاری رسانی در جنگ، به زمان گذشته سفر نمایند. دن برای یک دوره هفت روزه به زمان آینده می آید. او در آنجا به یک فرمانده (ایوان استراوفسکی) برمی خورد که همان دخترش موری در گذشته است. موری در ابتدا کمی مراعات می نماید اما انتها در خصوص دوران تاریکی که با پدر خود در کودکی داشته با او صحبت می نماید.

این دوران تاریک برای دن آشناست، زیرا مشابه همان تجربه است که با پدرش، جیمز (جی کی سیمونز) سال ها قبل داشته است. این سند خشونت خانگی نشان می دهد آینده دن تاریک تر از آن است که او تصور می نماید و او را به یاد پدرش می اندازد. هر چقدر دن سعی می کرد مثل پدرش نباشد و هر چقدر هم که از پدرش کینه داشت، همه چیز کاملا برعکس می گردد و دن هم دقیقا همان خشونت و افسردگی را لمس می نماید. این موضوع نشان می دهد که مأموریت نجات فیلم جنگ فردا برای دن، نه فقط به معنای واقعی بلکه از نظر عاطفی هم مهم است.

در اوایل جنگ فردا، معین شد که پدر دن در دوران کودکی او را رها نموده است و همان طور که انتظار می رفت، تأثیر بدی بر دن گذاشت. حتی او نام خانوادگی خود را تغییر داد تا هر چه بیشتر از پدرش جدا گردد. جیمز انتها به دن شرح داد که وقتی او از جنگ ویتنام بازگشت، دیگر آن مرد سابق نبود. عصبانی و خشن شده بود و نمی توانست راهی پیدا کند تا خشم خود را کنترل کند. بنابراین تنها کاری را که می توانست بکند انجام داد و رفت و به دن گفت: تو در تمام زندگی خود از من عصبانی بودی، چون من تو را ترک کردم اما اگر می ماندم شرایط برای تو و مادرت بدتر از این می شد.

در فیلم می بینیم که دن یک رابطه مثبت و عاشقانه با امی و دخترش موری دارد. او سخت کوشش کرد تا زندگی خوبی را که خودش و مادرش نداشتند به خانواده اش هدیه دهد اما سند اتهام خشونت خانگی، آینده دلخراش دن را نشان می دهد. او مانند پدرش عصبانی و بد دهن شد اما برخلاف او مصمم بود که بماند و در نهایت اوضاع را برای خانواده اش بدتر کرد. در سرانجام، پدری که دن تمام عمر خود را با نفرت نسبت به او گذرانده بود، برترین تصمیم را گرفته بود. این سند ثابت می نماید که آینده دن حتی تاریک تر از جیمز است و در نهایت به مرگ او منجر می گردد.

این یک چرخه معیوب است، چرا که دن تأثیرات مخرب اقدامات آینده خودش بر موری را می داند. درست همان طور که با پدر خودش چنین تجاربی را داشته است و وقایع فیلم به او نشان می دهد که چقدر آسان است تا به آینده ای ناگوار دچار گردد. این چیزی است که به او انگیزه می دهد تا در سرانجام جنگ فردا پدرش را ببخشد. مأموریت او در آینده و سیبری بی رحمانه بود اما به دست آوردن درک نسبت به شرایط پدرش، تنها راه محافظت از خانواده بود و او را مطمئن می کرد تا به آن شخصیت بد تبدیل نگردد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2321

به "جزئیات پنهان فیلم جنگ فردا آینده ای تاریک تر را آشکار می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزئیات پنهان فیلم جنگ فردا آینده ای تاریک تر را آشکار می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پنهان فیلم جنگ فردا آینده ای تاریک تر را آشکار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید