سواحل و جاذبه های مکزیک در سفر

به گزارش باتسک، مکزیک با داشتن بیش از 6000 کیلومتر ساحل در اقیانوس آرام و خلیج مکزیک، دارای بسیاری از بهترین و زیباترین سواحل در جهان است. از سواحل ماسه ای سفید تا صخره های شگفت انگیز، مکزیک تنوع زیادی از سواحل زیبا را برای گردشگران ارائه می دهد. در این مقاله به برخی از بهترین سواحل مکزیک و جاذبه هایی که می توانید در سفر به آنها ببینید، می پردازیم.

سواحل و جاذبه های مکزیک در سفر

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

کانکون، کینتانا رو

یکی از محبوب ترین مقاصد ساحلی مکزیک، شهر کانکون در ایالت کینتانا رو است. کانکون دارای بسیاری از بهترین ریزش های آبی و سواحل ماسه ای سفید در کشور است.

ساحل پلایا دل کارمن یکی از معروف ترین سواحل کانکون است که با آب های آبی کریستالی و ماسه های سفید بسیار زیباست. این ساحل به دلیل موج های نسبتاً آرامش یکی از بهترین گزینه ها برای شنا و غواصی است.

پلایا دل نورته نیز ساحلی بسیار زیبا با آب آبی تیره و درختان نخل است. این ساحل کمی دورتر از شلوغی شهر واقع شده و برای استراحت و آرامش ایده آل است.

علاوه بر سواحل، کانکون دارای بازارهای سنتی رنگارنگ، رستوران ها و کلوب های شبانه زنده و پرجنب و جوش است.

تولوم، باخا کالیفرنیا

شهر ساحلی تولوم در ایالت باخا کالیفرنیای مکزیک، دارای سواحل بکر و دست نخورده بسیار زیبایی است.

پلایا لوس آرکوس دارای صخره های عظیم و دره های عمیق است که مناظر بسیار خیره کننده ای را به وجود می آورند. شما می توانید در این ساحل بکر در میان طبیعت وحشی شنا کنید.

پلایا اسپیریتو نیز دارای ماسه های طلایی و صخره های قرمز رنگ است. این ساحل ایده آل برای یوگا و مدیتیشن در کنار آب است.

شهر تولوم همچنین دارای گالری های هنری، رستوران های عالی ساحلی و فرهنگ غنی بومی است.

لوس کابوس، باخا کالیفرنیا

لوس کابوس در انتهای جنوبی شبه جزیره باخا کالیفرنیا واقع شده و دارای زیباترین سواحل مکزیک است.

آب های آبی با دید عالی، ماسه های سفید و صخره های قرمز رنگ این ساحل را به یک بهشت تبدیل کرده اند. شما می‌توانید از شنا در آب‌های گرم و آرام این ساحل لذت ببرید.

پلایا دل امور نیز یک ساحل دیگر در لوس کابوس است که برای تماشای غروب آفتاب بسیار زیباست.

علاوه بر سواحل، می توانید از قایقرانی، غواصی و گردش در خیابان های پر رونق شهر لذت ببرید. رستوران‌های ماهی و دریایی عالی نیز در این شهر وجود دارند.

آکاپولکو، گررو

آکاپولکو در ایالت گررو دارای یکی از محبوب‌ترین سواحل مکزیک برای گردشگران است. پلایا دیامانته با آب آبی تیره و ماسه های نرم، از بهترین گزینه ها برای شنا و استراحت در کنار دریاست.

پلایا ایسلا نیز ساحلی آرام با آب شفاف است که می توانید از طبیعت زیبای آن لذت ببرید. این ساحل مکان مناسبی برای شنا، قایق ‌سواری و غواصی است.

علاوه بر سواحل، آکاپولکو دارای موزه های متعدد، بناهای تاریخی و معماری استعماری و همچنین زندگی شبانه پرجنب و جوشی است.

کابو سان لوکاس، باخا کالیفرنیا

این شهر ساحلی در جنوب شرقی شبه جزیره باخا کالیفرنیا، دارای طبیعت بکر و دست نخورده با سواحلی زیبا و آرام است.

خلیج سان لوکاس با آب آبی تیره و درختان نخل اطراف آن، مکان مناسبی برای قایقرانی و ماهیگیری است. شما همچنین می‌توانید از غواصی و شنا در این خلیج لذت ببرید.

پلایا لوس الگوس نیز با صخره‌ها و آبشارهای طبیعی، یکی دیگر از زیباترین سواحل منطقه است.

در کنار سواحل، جنگل‌های انبوه اطراف شهر کابو سان لوکاس نیز بسیار زیبا هستند و طبیعت‌گردی در آن‌ها لذت‌بخش است.

پلایا دل کارمن، کوزومل

این ساحل در شهر کوزومل در ایالت کینتانا رو قرار دارد و یکی از زیباترین سواحل مکزیک محسوب می‌شود.

پلایا دل کارمن با داشتن آب آبی زلال، ماسه‌های سفید نرم و ریزش‌های آبی فوق‌العاده، منظره‌ای خیره‌کننده دارد. این ساحل ایده‌آل برای شنا و استراحت است.

همچنین شهر کوزومل دارای موزه‌های متعدد، اماکن تاریخی، رستوران‌های ساحلی عالی و جشنواره‌های فرهنگی است که می‌تواند انتخاب جذابی برای گردشگران باشد.

خلاصه

مکزیک با داشتن طیف وسیعی از سواحل بکر، ماسه‌ای و صخره‌ای، انتخاب‌های فراوانی را برای علاقه‌مندان به سواحل زیبا و آب‌های آبی در اختیار دارد. سواحل معرفی شده در این مقاله تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های سواحل مکزیک هستند. پس اگر علاقه‌مند به دیدن طبیعت بکر و آرامش سواحل هستید، حتما مکزیک را در برنامه‌ی سفرتان قرار دهید.

انتشار: 2 بهمن 1402 بروزرسانی: 2 بهمن 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1060

به "سواحل و جاذبه های مکزیک در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل و جاذبه های مکزیک در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید