تقدیر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کاروان اعزامی به اندونزی

به گزارش باتسک، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با صدور پیامی، افتخارآفرینی های کاروان اعزامی به بازی های آسیایی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفتند.

تقدیر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کاروان اعزامی به اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در پی افتخارآفرینی های کاروان اعزامی به هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با صدور پیغامی این موفقیت غرورآفرین را به ملت بزرگ ایران تبریک گفتند.

متن پیغام به این توضیح است:

ملت شریف ایران!

همزمان با ایام عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، شیر زنان و غیور مردان این سرزمین پاک با افتخارآفرینی های پیاپی، بار دیگر بالندگی، اقتدار، غرور ملی و نشاط اجتماعی ملت بزرگ ایران را رقم زدند.

فرزندان شما در بزرگ ترین رویداد ورزش های آسیا با غرور و غیرت ایرانی و با تمام وجود برای سربلندی ایران اسلامی فداکاری کردند. ورزشکاران و مربیان اعزامی کشورمان با وجود بعضی ناداوری ها، ناملایمات و نامهربانی ها، با تکیه بر موازین اخلاقی، دلیرانه از هویت جمهوری اسلامی و حیثیت ورزشی ایران دفاع کردند تا پرچم پرافتخار کشورمان، بارها و بارها به اهتزار درآید و هر ایرانی در هر نقطه از دنیا، از همت بلند ورزشکاران هموطن خود برای سربلندی ایران عزیز به خود ببالد. بدینوسیله از مدال آوران این رویداد را تجلیل و تمامی ورزشکاران و قهرمانان این کاروان را خسته نباشید می گوییم.

اکنون که هجدهمین دوره بازی های آسیایی به ایستگاه پایانی خود رسیده است، وظیفه خود می دانیم از تمامی عزیزانی که در این مدت، با کوشش مجدانه و سعی خالصانه خود زمینه به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران اسلامی و طنین اندازی سرود ملی کشورمان را فراهم آوردند، صمیمانه قدردانی کنیم.

حمایت های بی شائبه دولت خدمتگزار و مجلس محترم و کوشش بی وقفه فدراسیون ها، نهادها و سازمان هایی را که همیشه در کنار کاروان ورزشی اعزامی قرار گرفتند ارج نهاده و از مربیان، ورزشکاران و دست اندرکاران تیم های اعزامی سپاسگزاری می کنیم.

همچنین از اعضای ستاد عالی و کادر سرپرستی کاروان که با سختکوشی و کوشش حداکثری، برای اعزام این کاروان بزرگ کوشش کردند، و نیز اعضای هیئت اجرایی و مدیران و همکاران خود در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که به طور شبانه روزی در خدمت کاروان اعزامی بودند، تشکر خالصانه داریم.

از رسانه ملی، خبرنگاران و تصویربرداران، این همراهان همیشگی و زحمتکش جامعه ورزشی که با اطلاع رسانی سریع، دقیق و شفاف خود موفقیت های فرزندان این سرزمین را به اطلاع مردم علاقه مند به ورزش رساندند نیز سپاسگزاری می کنیم، چراکه کوشش آنان موجی از شور و نشاط و همبستگی در میان مردم آفرید.

هدف ستاد عالی بازی های آسیایی از اعزام کاروانی بزرگ به این رویداد آسیایی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش همبستگی و انسجام و تقویت غرور ملی در میان مردم به وسیله افتخارآفرینی ورزشکاران عزیزمان بود که با کمک خداوند متعال به این مهم نایل آمدیم.

بی تردید کسب این موفقیت ها با دعای خیر مردم عزیزمان که پشتوانه عظیم معنوی برای موفقیت فرزندان سربلند ایران اسلامی در این میدان بودند، میسر گشته است و در ادامه جهت پیشرفت و دستیابی به قله های بالاتر نیز، اتکال به خداوند متعال، نقطه ای قابل اتکا و مایة قوت قلب قهرمانان ورزش ما خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1074

به "تقدیر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کاروان اعزامی به اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کاروان اعزامی به اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید