ترانس سوم پست 400 کیلوولت باغملک وارد مدار می گردد

به گزارش باتسک، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: ترانس سوم پست 400 کیلوولت باغملک به ظرفیت 200 مگاولت آمپر در صورت تامین نقدینگی، وارد مدار خواهد شد.

ترانس سوم پست 400 کیلوولت باغملک وارد مدار می گردد

محمود دشت بزرگ گفت: برای افزایش پایداری شبکه برق این منطقه و افزایش قدرت مانور، عملیات نصب و راه اندازی ترانس سوم پست 400 کیلوولت باغملک با خرید تجهیزات و حمل ترانس به پست، شروع شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان می گوید: علی رغم محدودیت های اقتصادی که با آن رو به رو هستیم خرید تجهیزات این پروژه را انجام داده ایم و در صورت پشتیبانی اقتصادی و تامین نقدینگی قبل از تابستان 1402 آن را وارد مدار خواهیم کرد.

به گفته او ارزش سرمایه گذاری نصب این ترانس 180 میلیارد تومان است و با نصب ترانس سوم پست 400 کیلوولت باغملک به ظرفیت 200 مگاولت آمپر، ظرفیت این پست به 600 مگاولت آمپر افزایش خواهد یافت و باعث پایداری شبکه برق منطقه و افزایش قدرت مانور در شبکه انتقال خواهد شد.

دشت بزرگ گفت: در حال حاضر مقدار بارگیری از پست انتقال باغملک 75 درصد است که با وارد مدار شدن ترانس سوم، درصد بارگیری از تجهیزات به 50 درصد کاهش پیدا می نماید که عددی نرمال و قابل قبول است.

از دیگر پروژه ها برای تقویت شبکه فوق توزیع شهرستان باغملک به ویژه شهر صیدون، عملیات اجرایی پست و خط 132 کیلوولت صیدون با ارزش سرمایه گذاری 3550 میلیارد ریال بوده که در مردادماه امسال شروع شده است.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2730

به "ترانس سوم پست 400 کیلوولت باغملک وارد مدار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترانس سوم پست 400 کیلوولت باغملک وارد مدار می گردد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترانس سوم پست 400 کیلوولت باغملک وارد مدار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید