تخم مرغ دوست داشتنی آلمانی!

به گزارش باتسک، خودروهای امروزی ب ام و اغلب عظیم و سنگین هستند اما این ایستا 300 مدل 1959 که برای حراج گذاشته شده هیچ کدام از این ویژگی ها را ندارد. این خودروی کلاسیک دو سال پیش توسط یکی از نمایندگی های ب ام و در آمریکا خریداری شده و سپس پیشرانه و گیربکس آن موردبازسازی قرار گرفته اند.

تخم مرغ دوست داشتنی آلمانی!

به گزارش خبرنگاران، رنگ بیرونی سبز روشن، سپرهای کرومی، جا چمدانی در عقب و سانروف پارچه ای خاکستری از ویژگی های بیرونی این ایستای دوست داشتنی هستند.

البته با توجه به سن و سال این خودرو، وجود لکه ها و پوسیدگی هایی در بدنهٔ آن مثل قسمت رکاب ها طبیعی به نظر می رسد.

این ایستا روی رینگ های 10 اینچی فولادی مشکی رنگ با قالپاق های ب ام و قرار گرفته که در جلو با لاستیک های کاماک BN و در عقب با میشلن XZX پوشیده شده اند. ترمزهای جلو کاسه ای هستند و چرخ های عقب هم فقط یک ترمز کاسه ای دارند که در چرخ سمت راستی واقع شده است.

در کابین کوچک ایستا یک جایگاه نیمکتی واقع شده است که توسط نمایندگی مذکور یک روکش خاکستری روی آن کشیده شده است. علاوه بر این، کف پوش خودرو هم تعویض شده و یک قفسه هم در عقب آن نصب شده است.

نگاهی به کیلومتر شمار این ایستا نشان می دهد که حدود 26 هزار کیلومتر کار نموده است. این ب ام و کوچک به یک پیشرانهٔ تک سیلندر 298 سی سی مجهز است که 13 اسب بخار قدرت و 18 نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو به وسیله یک گیربکس چهار سرعتهٔ دستی به چرخ های عقب منتقل می گردد.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2187

به "تخم مرغ دوست داشتنی آلمانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخم مرغ دوست داشتنی آلمانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید