تایید مرگ تمامی سرنشینان هواپیمای چینی

به گزارش باتسک، مقامات چینی مرگ تمامی 132 سرنشین هواپیمای چینی از خطوط شرقی این کشور را تایید کردند.

تایید مرگ تمامی سرنشینان هواپیمای چینی

اداره هوانوردی غیرنظامی چین امروز (شنبه) اعلام نمود تمامی 132 سرنشین هواپیمایی که این هفته در دامنه کوهی در جنوب چین سقوط کرد، کشته شده اند.

به گزارش سی جی تی ان، در حال حاضر چندین روز است که بستگان قربانیان این حادثه منتظر بودند تا تیم های امدادی دامنه های جنگلی را برای یافتن بقایای هواپیما و نشانه هایی از بازماندگان فاجعه در نزدیکی شهر ووژو از استان گوانگشی، آنالیز نمایند.

تا به امروز علت این حادثه معین نشده است، اما داده ها بیانگر آن است که هواپیما در کمتر از یک دقیقه از ارتفاع 291 هزار فوت به 7 هزار و 850 فوت (از حدود 8 زار و 900 به 2 هزارو 400 متر) سقوط نموده است.

امروز هو ژنجیانگ معاون مدیر کل اداره هوانوردی غیرنظامی چین، در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: تمامی سرنشینان و خدمه این هواپیما کشته شده اند.

هفته گذشته رسانه دولتی چین گزارش داد که یکی از دو جعبه سیاه اطلاعات مربوط به سانحه هواپیمای خطوط هوایی شرقی چین پیدا شده است و بعلاوه از کشف بقایای انسانی در محل سقوط این هواپیما در منطقه گوانگشی ژوانگ اطلاع داد.

این هواپیمای مسافربری که از نوع بوئینگ 737 بود، با سرعت 523 مایل در ساعت، مرکز استان یون نان را به سمت گوانجو ترک می کرد که در میانه راه دچار حادثه شد و سقوط کرد.

چین بیشترین تعداد این نوع هواپیما را دارد و اگر این مشکل در سایر مدل ها نیز دیده گردد، هواپیما های سایر خطوط هوایی چین زمین گیر خواهند شد که این امر تأثیر قابل توجهی بر سفر های داخلی این کشور خواهد داشت.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2653

به "تایید مرگ تمامی سرنشینان هواپیمای چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید مرگ تمامی سرنشینان هواپیمای چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید