اوجاقی: به دنبال کسب 5 مدال خوشرنگ در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

به گزارش باتسک، سرمربی تیم ووشو جوانان گفت: به این فکر نمی کنم در 5 وزن اعزامی، 3 یا 4 مدال طلا کسب کنیم و فقط به دنبال این هستم 5 مدال خوشرنگ به دست بیاوریم.

اوجاقی: به دنبال کسب 5 مدال خوشرنگ در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با سفر به بالی در زمستان همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

امیر اوجاقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط تیم ووشوی جوانان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تقریبا تمام اردوهای اصلی خود را پشت سر گذاشته ایم و در هفته گذشته نیز ترکیب اصلی 5 نفره خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی معین کردیم. در حال حاضر نیز آخرین اردوی خود را پشت سر می گذاریم و بازیکنان در آمادگی خوبی قرار دارند و قطعا تا زمان اعزام نیز به اوج امادگی می رسند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان انتخاب شده بهترین بازیکنان ووشو ایران در رده جوانان هستند، گفت: در رده جوانان 8 وزن وجود دارد اما مسابقات آسیایی در 5 وزن برگزار خواهد شد و کشورها به انتخاب خود مجاز به حضور در 5 وزن هستند. نفرات انتخاب شده نیز با توجه به رقابت های انتخابی که پشت سر گذاشتند در اوزان خود بهترین هستند و حتی شرایط اینگونه نبوده که در وزنی مهره بهتری وجود داشته باشد اما به دلیل آسیب دیدگی به اجبار بازیکن دیگری را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است بتواند درخشش ووشوی ایران در مسابقات کشورهای اسلامی و دانشجویان دنیا را تداوم ببخشد، توضیح داد: واقیعت این است که این بازیکنان جوان هستند و تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را ندارند اما رفته رفته در اردوها به ما ثابت شد بچه ها از انگیزه بسیار بالایی دارند و از لحاظ آمادگی نیز به شرایط خوبی رسیدند.

اوجاقی تاکید نمود: امیدوار هستم درخشش ووشو در مسابقات اخیر ادامه باشد و هر 5 بازیکن ما پیروز به کسب مدال های خوشرنگ شوند.حتی به این فکر نمی کنم در 5 وزن اعزامی، 3 یا 4 مدال طلا کسب کنیم و فقط به دنبال این هستم 5 مدال خوشرنگ کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او اعضای تیم جوانان توانایی حضور در تیم ملی برزگسالان را در سالیان آینده دارند، مطرح کرد : شک نکنید این اتفاق می افتد و این نفرات در آینده به تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند. قهرمانان بزرگی چون سیفی و قلی پور از سالیان گذشته برای ووشو ایران افتخار کسب کردند و امیدوارم در سالیان آینده نیز همچنان پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند اما خواه یا ناخواه یک روزی عمر ورزشی همه ورزشکاران تمام می گردد.

سرمربی تیم جوانان ووشو اضافه کرد: یوسف صبری که در حال حاضر در تیم بزرگسالان فیکس شده است در دوره گذشته در تیم جوانان حضور داشت و این نشان می دهد که اعضا تیم جوانان در سالیان آینده به عضویت تیم بزرگسالان در خواهند آمد. حضور در تیم ملی بزرگسالان بدون طی کردن رده های مختلف ملی واقعا سخت شده است.

اوجاقی در سرانجام اظهار داشت: قلی پور، سیفی، تقوی، عارفی مقام و صبری که در حال حاضر ترکیب تیم بزرگسالان را تشکیل می دهند همه در تیم جوانان حضور داشتند و قطعا در آینده نیز اعضای تیم جوانان آینده ووشو ایران را می سازند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1134

به "اوجاقی: به دنبال کسب 5 مدال خوشرنگ در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: به دنبال کسب 5 مدال خوشرنگ در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید