امکان جابجایی حساب کاربری بین فیسبوک و اینستاگرام

به گزارش باتسک، شرکت متا در حال آزمایش قابلیت جابجایی آسان بین حساب های فیسبوک و اینستاگرام برای کاربران است.

امکان جابجایی حساب کاربری بین فیسبوک و اینستاگرام

متا در حال آزمایش دو ویژگی است که فیسبوک و اینستاگرام را بیشتر با هم ادغام می نماید. این شرکت اخیرا آغاز به عرضه یک رابط کاربری تازه در اندروید، iOS و وب برای جابجایی بین حساب ها نموده است به شرطی که اعتبار فیسبوک و اینستاگرام خود را به همان مرکز حساب اضافه نموده باشید، می توانید از این ویژگی برای جابجایی بین دو برنامه بدون پیمایش به صفحه اصلی تلفن، منوی چند وظیفه ای یا کشوی برنامه بهره ببرید؛ این رابط بعلاوه به شما امکان می دهد تعداد تمام اعلان های خود را در یک مکان مشاهده کنید.

همزمان متا یک تجربه ورود به سیستم بازطراحی شده را در اندروید و iOS معرفی می نماید. اگر در شبکه های اجتماعی این شرکت تازه کار هستید، می توانید یک حساب کاربری ایجاد نموده و سپس از آن برای ایجاد حساب های اضافی بهره ببرید. برای کسانی که قبلا هم حساب فیسبوک و هم حساب اینستاگرام دارند، اکنون می توان از اطلاعات ورود به سیستم مرتبط با یک برنامه برای دسترسی به برنامه دیگر استفاده کرد اگرچه ابتدا باید آن ها را به همان مرکز حساب اضافه کنید.

هر بار که از یک حساب کاربری برای ایجاد یک حساب تازه استفاده می کنید یا یک حساب کاربری به مرکز حساب اضافه می کنید، متا به شما اطلاع می دهد. علاوه بر این ویژگی های امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله ای همچنان کار می نمایند، به عنوان مثال، مانع از استفاده شخصی از اعتبار اینستاگرام شما برای دسترسی به حساب فیسبوک شما می شوند.

در حالی که ویژگی های تازه در حال حاضر محدود به فیسبوک و اینستاگرام هستند، متا تاکید نمود به آنالیز چگونگی بهبود تجربیات متصل در تمام فناوری های ما ادامه خواهد داد. آن ها در پی اولین اکانت های متا در ماه آگوست هستند، رکود اخیر هم در عایدی و هم رشد کاربران برای شرکت تاثیر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

منبع:engadget

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2750

به "امکان جابجایی حساب کاربری بین فیسبوک و اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان جابجایی حساب کاربری بین فیسبوک و اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید