اعلام جزئیات آمار کاندیداهای حوزه انتخابیه استان تهران

به گزارش باتسک، استاندار تهران جزئیات آمار کاندیداهای حوزه انتخابیه این استان را تشریح و اظهار داشت.

اعلام جزئیات آمار کاندیداهای حوزه انتخابیه استان تهران

به گزارش خبرنگاران از فارس، انوشیروان محسنی بندپی ضمن تشکر از اعضای ستاد در سخنانی گفت: به تمامی اعضای ستاد و به ویژه مسئولان کمیته ها خداقوت عرض می کنم که با کوشش خستگی ناپذیر زمینه برگزاری، امنیت و سلامت انتخابات را فراهم کردند.

وی با اشاره به مجموع کاندیداهای حوزه های انتخابیه استان تهران، گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس 1264 نفر، در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس 23 نفر، در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا 20 نفر، حوزه انتخابیه دماوند 11نفر، حوزه انتخابیه رباط کریم 35 نفر و حوزه انتخابیه پاکدشت 8 نفر به رقابت خواهند پرداخت.

محسنی بندپی در ادامه با تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش، بیان داشت: از مدیران کل آموزش و پرورش تهران و شهرستان ها کمال تشکر را داریم که همکاری بسیار خوبی با ستاد انتخابات داشتند، چرا که حدود 90درصد همکاران اجرایی انتخابات از کارکنان آموزش و پرورش هستند.

وی اضافه نمود: همچنین از اداره کل ثبت احوال نیز باید تشکر کنیم که در مدت اخیر فعالیت و کوشش فراوانی داشتند و در روز انتخابات نیز آماده باش و در حال خدمت رسانی هستند.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: اگر چه دستگاه های احراز هویت با تأخیر به استان رسید اما اکنون مستقر هستند و با موفقیت عمل خواهند کرد، همچنین در مورد امنیت انتخابات فردا دو مانور خواهیم داشت.

محسنی بندپی در سرانجام درخصوص بعضی مسائل مطرح شده درباره تایید بعضی موارد مثبت ویروس کرونا، توضیح داد: با هدف کمرنگ شدن و برطرف دغدغه های مردم، وزارت بهداشت، ستاد امنیت انتخابات و ستاد مدیریت بحران هم در کوشش هستند و جلساتی در این خصوص خواهند داشت که نتایج آن با فوریت به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1278

به "اعلام جزئیات آمار کاندیداهای حوزه انتخابیه استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات آمار کاندیداهای حوزه انتخابیه استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید