استخدام سگ رباتیک برای برقراری امنیت

به گزارش باتسک، طی روز های گذشته، تیراندازی سنگینی در بروکلین ایاات متحده رخ داد. ماجرایی که تنها به علت تصاحب یک جای پارک رخ داد و در نهایت منجر به یک قتل نیز شد. اکنون به نظر می رسد سگ های رباتیک می توانند امنیت پارکینگ ها را حل نمایند.

استخدام سگ رباتیک برای برقراری امنیت

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدت های زیادی است که از ربات ها برای تامین امنیت مناطق مختلف استفاده می گردد و به نظر می رسد بین انواع ربات ها، سگ های رباتیک مفید تر از سایرینند.

شاید باورکردنی نباشد، اما درگیری بر سر یک محل پارکینگ با شلیک تصادفی همسر یکی از طرفین دعوا به انتها رسید و در نتیجه پلیس برای مبارزه با اتفاقات احتمالی آینده از سگ های رباتیک استفاده نموده است تا امنیت را به منطقه باز گرداند. شاید عجیب به نظر برسد، اما به نظر می رسد ربات ها می توانند به انسان ها برای تامین امنیتشان در مناطق عمومی یاری شایانی نمایند.

بر اساس تصمیم پلیس محلی سگ رباتیک در تمامی محوطه اطراف پارکنیگ نگهبانی می دهد تا ریسک مشکل جدید را به حداقل ممکن برساند. از مدتی پیش در بسیاری از پارکینگ ها و محوطه های عمومی پر جمعیت از ربات های نگهبان استفاده می گردد، اکنون سگ های رباتیک نیز در شمایل نگهبان های جدید وارد عمل شده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1882

به "استخدام سگ رباتیک برای برقراری امنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام سگ رباتیک برای برقراری امنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید