احتمال فرود سالم هواپیمای مسافربری مالزی وجود دارد

به گزارش باتسک، خبرنگاران: با گذشت هفته ها از تحقیق و جستجوی تیم های عملیاتی در اقیانوس هند برای یافتن سرنخی از هواپیمای مسافربری مالزی، بعضی محققان از احتمال فرود این هواپیما در منطقه ای ناشناس خبر می دهند.

احتمال فرود سالم هواپیمای مسافربری مالزی وجود دارد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه نیو استریت تایمز مالزی، منابع مطلع و نزدیک به تیم تحقیقاتی برای جستجوی هواپیمای مسافربری مالزی اعلام کردند، محققان اکنون احتمال فرود بی عیب و نقص این هواپیما را مد نظر قرار داده اند و این احتمال وجود دارد که این هواپیما در اقیانوس هند سقوط ننموده و در مکانی نامشخص و ناشناس فرود آمده باشد.

بر اساس این گزارش منابع مطلع افزودند: این نظریه که هواپیمای مسافربری در جایی فرود آمده باشد غیر ممکن نیست چرا که ما هیچ لاشه ای از پرواز ام اچ 370 پیدا ننموده ایم. این احتمال وجود دارد که یک کشور خاص در شرایطی که 20 کشور برای جستجوی این هواپیما کوشش می نمایند، آن را مخفی نموده باشد.

مقام های رسمی مالزی پیش از این از سقوط این هواپیما در اقیانوس هند خبر داده اند ولی خانواده های مسافران این پرواز حاضر به قبول این مساله بدون ارائه مستندات قاطع و روشن نیستند.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه 4 هفته پیش در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 765

به "احتمال فرود سالم هواپیمای مسافربری مالزی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال فرود سالم هواپیمای مسافربری مالزی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید