اجاره ماهانه خانه مبله ارزان در تهران

به گزارش باتسک، اگر اهل سفر و گشت و گذار در ایران باشید حتما در کنار نام هتل ها و هتل آپارتمانها، نام آپارتمانهای مبله نیز به گوشتان خورده است. این خانه ها تعدادشان در کلان شهر هایی که تعداد زیادی مسافر درون خود میپذیرند بیشتر است. یکی از این کلان شهر ها تهران است که به عنوان پایتخت کشور بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران را در خود جای داده است، یکی از مقاصد مهم گردشگری کشورمان محسوب میشود. البته همه کسانی که به شهر تهران سفر میکنند برای گشت و گذار و تفریح به تهران نمی آیند. بسیاری جهت پیگیری امور کاری، اداری و دریافت خدمات درمانی به این شهر سفر میکنند.

اجاره ماهانه خانه مبله ارزان در تهران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به هر صورت احتیاج مشترک تمام این مسافران در شهر تهران داشتن محلی برای اقامت و استراحت است. سایت تهران مبله یکی از سایت هایی است که در این زمینه فعالیت میکند و با داشتن هشت مجموعه عظیم آپارتمانهای مبله در تهران احتیاجهای مختلف مسافران در زمینه اجاره خانه مبله در تهران را بر طرف میکند.

خانه مبله چیست؟

خانه های مبله یک خانه با تمام امکانات لازم برای زندگی هستند که از نظر راحتی و تفاوت چندانی با خانه خودتان ندارند. امکانات خانه های مبله با یکدیگر متفاوت است و ممکن است بعضی امکانات در یک آپارتمان موجود باشد در آپارتمان دیگر نباشد. اما به طور کلی امکاناتی که در هر خانه مبله ای باید وجود داشته باشند عبارت اند از: یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، مایکروفر، مبلمان و میز نهار خوری، ظروف پخت و پز و پذیرایی، تلوزیون و سرویس های خواب به تعداد اتاقهای خواب.

با مراجعه به سایت تهران مبله میتوانید از جزئیات امکانات خانه های مبله ای که در این سایت ارائه میشوند با خبر شوید. این امکانات در واحد های لاکچری بیشتر شده و شامل تردمیل، استخر، کنسولهای بازی و دستگاه پخش کننده ویدیو نیز میشود. تمام واحد های مبله این سایت یک پارکینگ اختصاصی دارند که جای پارک ماشینتان را در کلان شهر تهران تامین میکند.

شرایط اجاره خانه مبله

در اجاره خانه مبله درواقع یک قرار داد موقت بین مالک و مسافر که همان مستاجر است بسته میشود در این قرار داد مالک و مستاجر تعهداتی نسبت به یکدیگر دارند که این تعهدات را میتوانید در فرمی که لحظه ورودتان به شما داده میشود مطالعه کنید.

· از مهمترین شرایط اجاره خانه مبله ارائه کارت شناسایی معتبر توسط مسافر است. برای اجاره خانه مبله از تیم تهران مبله باید مراحل زیر را طی کنید. پس از مراجعه به سایت و انتخاب واحد مبله مورد نظرتان با پشتیبانی تیم این مجموعه تماس بگیرید.

· در انتخاب خانه مبله به امکانات درج شده در سایت برای هر واحد مبله توجه کنید تا تمام احتیاج های شمارا پوشش دهد.

· اگر قصد بازدید از یکی از جاذبه های گردشگری ایران در تهران را دارید این موضوع را به پشتیبانی بگویید تا بتوانند نزدیک ترین خانه مبله نزدیک به آنجا را به شما پیشنهاد دهند. پس از انتخاب، تاریخ ورود و خروجتان را به پشتیبانی بگویید.

· پس از قطعی شدن انتخابتان، اطلاعات پرداخت برای شما ارسال میشود و پس از پرداخت بیعانه از سوی شما رزرو شما قطعی میگردد.

· مابقی مبلغ را میتوانید در تاریخ ورودتان پرداخت کنید.

· نباید فراموش کنید که هنگام ورود باید کارت شناسایی معتبر داشته باشید.

· برای لغو رزرو نیز باید حداقل 48 ساعت قبل از تاریخ رزروتان به پشتیبانی اطلاع دهید تا مشمول خسارت نشوید.

· اگر 24 ساعت قبل از تاریخ ورودتان رزروتان را لغو کنید باید نیمی از مبلغ اجاره را پرداخت کنید. برای تمدید رزرو نیز باید حداقل 24 ساعت قبل به پشتیبانی اطلاع دهید.

مزایای اجاره ماهانه خانه مبله در تهران

خانه های مبله به صورت روزانه، ماهانه و هفتگی اجاره داده میشوند. به طور کلی قیمت خانه های مبله تابع شرایط گوناگونی است. متراژ، محل قرارگیری، تعداد اتاقهای خواب، و امکانات واحد مبله بر قیمت آن تاثیر میگذارد. و تاثیر گذار ترین فاکتور بر مشخص هزینه قیمت ،تعداد روزهایی است که شما خانه مبله را اجاره میکنید. همانطور که گفته شد تهران با جای دادن بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران درون خود به یک قطب گردشگری تبدیل شده، اما بسیاری برای سفرهای کاری و یا درمانی و دانشجویی به تهران سفر میکنند که این موضوع مدت اقامت آنها را از مسافرین عادی ممکن است بیشتر کند. در حالت عادی اجاره تعداد روزهای بیشتر آپارتمان مبله هزینه های زیادی به همراه دارد اما با اجاره ماهانه خانه مبله در تهران به وسیله سایت تهران مبله بین 20 الی30 درصد از مبلغ اجاره کسر میگردد و شما هزینه کمتری بابت اجاره خانه مبله در تهران خواهید پرداخت. په همین دلیل اگر میخواهید به مدت یک ماه یا بیشتر در تهران بمانید پیشنهاد ما به شما اجاره ماهانه آپارتمان مبله است تا سفر مالی تری داشته باشید.

حالا که با مزایای اجاره ماهانه آپارتمان مبله آشنا شدید در ادامه با هم آنالیز میکنیم بتوانیم چگونه یک آپارتمان مبله مناسب انتخاب کنیم؟

امروزه بهترین راه اجاره آپارتمان مبله در تهران به وسیله اینترنت است، شما با مراجعه به سایتهای مختلفی که این خدمات را ارائه میدهند میتوانید واحد مورد نظرتان را انتخاب کنید ، اما قبل از هرچیز از معتبر بودن سایتی که به آن مراجعه میکنید اطمینان حاصل کنید. تهران مبله یکی از سایت های معتبری است که در این زمینه خدمات ارائه میدهد. برای محاسبه قیمت اجاره آپارتمان مبله به صورت ماهانه میتوانید با پشتیبانی این تیم تماس بگیرید.

منبع: همگردی
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2155

به "اجاره ماهانه خانه مبله ارزان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ماهانه خانه مبله ارزان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید